zaterdag 7 maart 2015

Review: Hema Lip Balm - Peach


Van lippen balsems kun je nooit genoeg hebben! Ik heb echt heel veel (=te veel) lippen balsems, maar ze zijn altijd zó leuk en ze ruiken zó ontzettend lekker. Ik kan er gewoon echt niet tegen als mijn lippen droog zijn. Vooral in de winter smeer ik me rot, haha. Deze lip balm van de Hema in de geur 'Peach' heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Perzik (peach) ruikt heerlijk, dus ik hoop dat deze lip balm ook lekker ruikt. Het doosje is ook heel schattig. Ik krijg er een heel zomers gevoel van! Aan de verpakking zal het in ieder geval niet liggen.
Benieuwd naar de lip balm? Kijk dan snel verder!

Alleen al door het doosje zou je deze über schattige lippen balsem moeten meenemen. Het bakje heeft een koraal kleur en de rand is roze. Op het dekseltje zit een wit spraakwolkje met daarin de tekst: 'Peach lip balm ♥'. 'Peach' heeft dezelfde koraal kleur, 'lip balm' is lichtblauw en het hartje is roze. Heel kleurrijk en vrolijk dus! 



Als je het dekseltje er af haalt, ruik je gelijk de geur van perziken. In de eerste instantie vond ik het ook een beetje naar meloen ruiken. De geur ruikt voornamelijk naar perzik, maar er zit ook iets van meloen in, volgens mij. Super lekker! De lip balm heeft ook een leuk oranje kleurtje. Oranje is eigenlijk niet het goede woord, want de kleur zit tussen roze en oranje in.


De lippenbalsem is heel zacht en smelt gelijk op je vingers. In het bakje is hij ook helemaal niet hard, maar juist net zacht genoeg om er een goede hoeveelheid uit te halen. Hij voelt ook heel fijn en zacht aan op je lippen. Niet te vet zoals vaseline, maar precies goed voor zachte lippen met een klein glansje. Ik heb gelukkig ook geen oranje lippen gekregen, maar juist een beetje kleur en glans.  


Als je in de Hema bent zou ik je zeker aanraden om even te kijken naar deze leuke lippen balsem. Hij ziet er niet alleen schattig uit, hij is ook heel fijn en ruikt lekker fruitig naar de zomer. Het is altijd handig om iets voor je lippen bij je te hebben. Als cadeautje is het ook leuk om te geven.
Ik weet niet precies hoe duur hij is, want ik heb hem van iemand gekregen en op de website kan ik hem niet vinden. Op de Engelse webshop staat hij wel en hier kost hij 2 pond. Dan is hij in Nederland waarschijnlijk 2 euro. Een mooi prijsje!

Wat vinden jullie van deze lippen balsem? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten