maandag 23 maart 2015

Inspiratie: Sporten en workout motivatie


In mijn vorige inspiratie post gaf ik jullie inspiratie voor sportkleding (workout kleding) en vandaag ga ik wat plaatjes delen die voor meer motivatie zouden moeten zorgen! Je kunt wel leuke sportkleding hebben, maar je moet natuurlijk ook wel daadwerkelijk gaan sporten of workouts doen. Sommige foto's van meiden zijn echt jaloersmakend, maar dat geeft juist alleen maar meer motivatie om ook zo'n gespierde buik te krijgen, toch?! Als je graag wilt gaan sporten, maar de motivatie is ver te zoeken: bekijk dan deze blogpost, want wat anderen kunnen, dat kan jij ook! Geloof mij nou maar ;). Zeker nu de zomer eraan komt en je weer naar het strand gaat, kun je wel wat motivatie gebruiken om een strak lichaam te krijgen.
Benieuwd naar meer? Kijk dan snel verder!

Mij lijkt het zo gaaf om een soort spagaat in de lucht te maken! Je moet er wel heel lenig voor zijn en oppassen dat je niet valt... haha. Ik zou het niet durven.


'It's amazing what you can do when you try'. Zeker weten! Als je iets niet probeert, dan kan het ook nooit goed komen: niet geschoten is altijd mis. En als je tegen je zelf zegt dat je niet kan sporten omdat je te weinig tijd hebt, dan heb je het fout, want een workout hoeft echt niet langer te duren dan 10-15 minuten!


Het plaatje van 'If you are what you eat I'm going to eat a Victoria's Secret model' vind ik echt ge-wel-dig! Ze zeggen altijd dat 'je bent wat je eet', maar om dat nou zo letterlijk te nemen.. Ik vind het een goede! Het zou wel heel handig zijn.


Als je nog meer motivatie zoekt kun je ook even googelen: workout before and after. Dan krijg je allemaal plaatjes van wat stevigere mensen die d.m.v. workouts en sporten een gezond lichaam hebben gekregen of van meiden die een beetje een buikje hadden en nu een mooie strakke buik hebben.

Wat vinden jullie van dit artikel? 

2 opmerkingen:

  1. Ik hou van inspiratie <3 nu heb ik nog meer zin om vanavond te gaan sporten, ik moet wel bikiniproof zijn natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een aanstekelijke blog! Ik heb echter zelf niet de discipline om elke keer te gaan sporten. Ik ben dan ook aan de slag gegaan met een personal trainer. Nu heb ik een stok achter de deur om mijzelf te verplichten om te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen