zaterdag 21 maart 2015

Review: Rituals Foaming Shower Gel Sensation - Yogi Flow


Laatst konden jullie al een review lezen van een foaming shower gel sensation van de Rituals in de geur Hammam Delight en vandaag ga ik weer een shower gel reviewen van Rituals, maar dan in de geur 'Yogi Flow'. Een totaal andere verpakking en geur dan Hammam Delight! De naam klinkt al heel leuk. Yogi is volgens mij zo'n drankje die ik vroeger vaak dronk en flow is de naam van een 'zweverig' tijdschrift. Mijn moeder leest de Flow ook en ik moet zeggen dat het best een leuk tijdschrift is. Anyways, laten we maar verder gaan met de review! 
Benieuwd naar meer? Lees dan snel verder!


De verpakking doet mij gelijk denken aan zoetigheid. De fles is rood en dat doet mij altijd denken aan rode snoepjes. Ja, echt waar, want iedereen vond vroeger de rode snoepjes toch altijd het lekkerst?! Op de fles staat een aparte, roze 'bloem'. Ik heb het even opgezocht en ik denk dat deze bloem de 'Indian Rose flower' is. Hij lijkt er niet heel erg op, maar je kunt het wel een beetje zien.


Yogi Flow bevat Indian rose en sweet almond oil. Het is een hele zoete en bloemige geur. Toen ik hem voor het eerst rook vond ik dat de geur wel iets weg had van 'cherry me' van Babylips. Die ruikt ook een beetje naar kersen. De rozengeur komt ook goed terug. Ik kan niet meer stoppen met het ruiken, want als je van zoet en bloemig houd, dan is dit echt hét perfecte product. Wat ik ook heel leuk vind, is dat de Rituals een aantal producten in een nieuw jasje heeft gestoken, waaronder Yogi Flow. Ik wist gewoon dat ik de geur ergens van kende, maar ik herkende de flacon in de eerste instantie niet. Vroeger toen ik voor het eerst in contact kwam met de producten van de Rituals was deze foaming shower gel het eerste product dat ik probeerde, alleen dan in een andere verpakking. Zo leuk!


Je hebt maar een klein beetje nodig van de shower gel om je hele lichaam mee in te smeren. Als je wat gel op je handen spuit hoef je alleen maar even in je handen te wrijven en dan komt er al super veel schuim. Het is niet echt schuim, maar een beetje een mousse. Dit vind ik erg fijn, want een mousse voelt altijd super zacht aan op de huid.

Ik ben heel erg blij met deze shower gel, want hij ruikt zo goddelijk lekker. Hammam Delight ruikt echt totaal anders dan deze, maar toch vind ik ze allebei heerlijk ruiken. Yogi Flow is een hele warme, bloemige geur die perfect is voor de zomer en Hammam Delight een hele frisse geur. 
Yogi Flow bevat 200 ml en is te koop bij de Rituals voor €8,00.

Wat vinden jullie van Yogi Flow? 

2 opmerkingen:

  1. Deze geur is echt heerlijk! Ik heb hem op dit moment niet in huis omdat ik nog een paar andere foams heb maar dit is echt dé perfecte zomergeur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke review! Ik vind eigenlijk alle producten van Rituals heel fijn, maar de grote favoriet blijft de Happy Buddha :D

    BeantwoordenVerwijderen