zaterdag 14 februari 2015

Review: MyColour nagellak - Paars


Jullie hebben al een review kunnen lezen van een mascara en een eyeliner van het merk MyColour.
Het is een vrij nieuw budget merk waarvan de producten in Europa gemaakt zijn. Vandaag ga ik een nagellakje laten zien van dit merk. Het is een paars nagellakje die geen naam heeft. Dat vind ik wel jammer! Ik vind het altijd leuk als een make-upproduct een naam heeft. De paarse kleur is wel erg mooi. Ik ben nooit zo van de paarse nagellak, maar deze heeft wel wat. Hij is niet te donker, maar ook niet te licht. Gewoon een mooie, creamy paarse kleur zonder glitters of andere dingen.
Benieuwd naar de nagellak? Kijk dan snel verder!

Het nagellakje ziet er heel schattig uit! Dit komt vooral omdat hij heel klein is (5,5 ml!), maar ook door de leuke vorm van het flesje. Hij is, hoe leg ik dit uit, een beetje vierkant, maar dan zitten er rondingen in. Ik heb zoiets eigenlijk nog nooit gehad, maar ik vind het wel leuk.


Het kwastje vind ik echt niet fijn. Hij is heel klein en dun. Als je de nagels van mensen gaat lakken die smalle nagels hebben of die van een klein meisje werkt het heel fijn, zo'n dun kwastje. Voor mensen met wat langere en bredere nagels is het niet zo fijn. Je bent wat langer bezig met een nagel en hierdoor kun je strepen krijgen. Bij deze nagellak is dit niet zo, maar persoonlijk vind ik een dun kwastje gewoon niet fijn werken.


Hier heb ik één laagje opgedaan. Zoals je ziet dekt hij niet heel goed. De substantie van de nagellak vind ik wel fijn werken. Het is misschien een beetje aan de waterige kant, maar dit vind ik niet storend.


Hier heb ik wat meer laagjes op! Ik moet zeggen dat hij na twee, drie laagjes heel mooi dekt! Je krijgt dan echt een creamy paarse kleur. Ik vind deze paarse nagellak toch wel erg mooi. Hij glanst ook heel erg mooi in het licht. Oeh, I love shiny nails!


Het kwastje van de nagellak vind ik niet heel erg fijn, maar de substantie van de nagellak is dan wel weer handig in gebruik. De dekking is geweldig, maar na een paar laagjes heb je toch wel een heel mooi resultaat. De nagellak dekt erg snel en dat is altijd mooi meegenomen, zeker als je heel ongeduldig bent. Bij mij bleef hij ongeveer 2 dagen zitten, niet heel lang. Al met al vind ik het wel een heel leuk nagellakje voor bijv. de Lente!
De nagellak van MyColour is te koop voor €1,99. Lekker goedkoop dus! Het enige nadaal is dat het merk alleen verkocht wordt bij Carrefour in België, Frankrijk en Duitsland.

Wat vinden jullie van deze paarse nagellak?

8 opmerkingen: