woensdag 18 februari 2015

Review: MAX & MORE Long Lasting Nail Polish - French Blue


Laatst was ik weer bij de Action na een vrij lange tijd. Meestal ga ik er elke week wel even langs in mijn tussenuur om iets te halen wat ik écht nodig heb, maar ik was er al een tijdje niet geweest. Daarom heb ik best een aantal leuke spulletjes gekocht! Waaronder deze blauwe nagellak van het merk MAX & MORE. Ik ben altijd heel erg tevreden over de lakjes van het merk van de Action, dus dan zal deze mooie, blauwe lak vast wel mooi zijn. Ik heb altijd al een zwak gehad voor blauwe nagellakjes en toen ik deze diep blauwe lak zag liggen moest hij mee genomen worden. Vandaag ga ik hem voor jullie reviewen!
Benieuwd wat ik er van vind? Kijk dan snel verder!

Met de kartonnenverpakking waar de make-up van de Action in is verpakt heb ik een haat-liefderelatie. Aan de ene kant is het natuurlijk super handig en hygiënisch: je hebt de garantie dat niemand aan het product heeft gezeten. Maar, het ziet er niet heel leuk uit en het is ook papierverspilling. Je kunt ook niet even snel kijken of de lak goed gepigmenteerd is, maar dit is weer in tegenspraak met het eerste punt...oeps.


De de vorm van de nagellakflesjes van Max zijn al heel lang hetzelfde, maar de letters zijn wel in de loop der tijd veranderd. Ik vind het er nu best professioneel en strak uitzien. Top! Mij maak je echt blij met simpele, maar strakke make-upverpakkingen.


Van de kwastjes van max & more word ik nog altijd niet blij van. Ze zijn echt heel dun en ik vind dunne kwastjes echt niet fijn werken. Gelukkig is de substantie van deze nagellak vrij waterig, dus zal het kwastje niet al te snel strepen achterlaten, maar vaak is dit met dunne kwastjes wel het geval. De blauwe kleur vind ik wel héél erg mooi! Ik kan de kleur niet helemaal omschrijven, want het is geen lichtblauw, maar ook geen donkerblauw. De kleur is ook niet echt neon blauw, maar net iets minder fel. De kleur is denk ik net wat blauwer dan de kleur van de lucht.


Hier heb ik één laagje op de nagellak. Toen ik het lakje opendraaide zag ik al gelijk dat hij vrij waterig was: ohnoo. Waterige nagellakjes dekken meestal niet super, maar deze dekt eigenlijk best goed! Met een laagje dekt hij nog niet helemaal goed, maar met twee laagjes moet het zeker lukken. Ik heb niks op te merken aan de pigmentatie!


Met twee laagjes is hij echt perfect! Niks meer aan doen. Door de waterige substantie droogt de lak ook best snel en kun je bijna meteen het tweede laagje aanbrengen. En je kunt de nagellak gelijkmatiger verdelen. Hij heeft ook helemaal geen top coat nodig voor glans, want deze nagellak shined! Als je net zo houdt van blauw als mij, dan moet je deze nagellak echt hebben.


Heel eerlijk gezegd had ik ook niet anders van Max & More verwacht, want hun lakjes hebben mij nog nooit teleurgesteld. Het mag dan allemaal wel (heel) goedkoop zijn, maar de kwaliteit is ook goed! Deze nagellak lakt fijn door de iet wat waterige substantie, maar dekt ook super. Hij droogt ook nog eens snel. En het belangrijkste: de kleur is super mooi en glanst helemaal. Het enige minpuntje is dat het kwastje zo dun is. Verder heb ik er echt niks op aan te merken.
French Blue is voor €0,49 te koop bij de Action.

Wat vinden jullie van dit nagellakje?

8 opmerkingen:

  1. Dit vind ik echt een prachtig kleurtje! Helemaal top voor de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur is dit. De dekking vind ik er ook goed uitzien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lakje. Ik vind die van de action ook altijd fijn. Eens kijken of ik deze nog kan vinden!
    Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lakje! Perfect kleurtje ook!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind deze nagellakjes zo goed he, ze drogen ook heel snel! deze blauwe kleur is gaaf:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi lakje! ik vind de kleur echt geweldig
    ik vind de dekking zelf niet denderend maar hij doet t wel goed

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, ik had werkelijk geen idee dat de lakjes van action het zo goed deden!
    ik ga ze zeker uitproberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen