zaterdag 28 februari 2015

Review: Body Benefits sponge nail polish remover


Mijn nagellakremover was op en ik had een nieuwe nodig. Meestal gebruik ik die van de Kruidvat, maar toen ik bij de Action was zag ik deze hele bijzondere nagellakremover. Het is niet een normale nagellakremover die je gebruikt met een watje, maar dit is een potje waar een soort spons inzit met nagellakremover. Waarschijnlijk kennen jullie dit concept al, maar ik had het heel eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd. De meeste van de dit soort nagellakremovers zijn vrij prijzig, maar deze van body benefits was maar €1,49, dus deze ging mijn mandje in om te proberen!
Benieuwd naar de review? Kijk dan snel verder!

Het potje vind ik er heel leuk uitzien door de roze kleur. Zeker een leuke verpakking! Dat staat dan ook wat leuker op je kaptafel. Er zit trouwens geen aceton in de remover: top! Aceton kan namelijk erg slecht zijn voor je huid.

Als je de dop opendraait zie je de spons erin zitten. In het midden van de spons zit een klein gaatje waar je je nagel in moet doen. Het lijkt een heel klein gaatje, maar dat valt best mee. Je vinger past er gemakkelijk in! Als je vinger erin zit moet je het rond draaien zodat de nagellak eraf wordt geboend. Ik merkte wel dat de spons heel los zat en dat je daardoor niet zoveel grip hebt. Hierdoor is het moeilijker om je nagel goed tegen de spons aan te drukken en moet je nog vrij veel kracht zetten om je nagels enigszins schoon te krijgen. Ik vond dit erg vervelend, want hierdoor werden mijn nagels niet helemaal schoon.


Ik had de mooie blauwe nagellak van Max & More op en die heb ik verwijderd met dit potje. Ik heb één voor een mijn vingers in het potje gedaan om de nagellak te verwijderen. Zoals ik al zei zit de spons heel los en dit zorgt ervoor dat je nagels er niet helemaal schoon uitkomen. Tenminste, bij mij dan. Het potje laat ook een hele vieze, blauwe gloed over op mijn vingers. De spons is als het ware doordrenkt met nagellak remover, maar de nagellak remover blijft er altijd inzitten en wordt niet verschoond ofzo. Als je dan elke keer je nagels verwijderd met dit potje blijft er nagellak remover met een kleurtje achter op je vingers. Nee, dit vind ik niet heel leuk. Je moet nu alsnog een watje pakken en een normale nagellak remover om je vingers schoon te maken.

Ik heb veel goede dingen gelezen over deze nagellakremover, maar ik vind het persoonlijk drie keer niks. Hij verwijderd de nagellak wel, maar je vingers worden wel vies. De spons is ook iets te zacht en zit vrij los. Je nagels worden dan niet helemaal schoon geboend. Jammer! Het enige pluspunt is dat de nagellakremover best lekker ruikt, een beetje fruitig zelfs! Nee, geef mij maar gewoon en normale remover!
Deze sponge nail polish remover is te koop voor €1,49 bij de Action.

Wat vinden jullie van deze nagellak remover?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten