maandag 9 februari 2015

Nail art: Valentijns hartjes ♡


Zaterdag is het Valentijnsdag! Hartstikke leuk allemaal, maar ik heb er eigenlijk niet zo veel mee. Het idee is wel goed bedacht en ik vind het altijd leuk om een valentijns nail art te maken, want roze, rood en hartjes zijn altijd mooi. Vorig jaar heb ik er ook een gemaakt: Valentine's Day Love ♡
Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je een hartje van verschillende kleuren stipjes kunt maken. De nail art is niet heel moeilijk om te maken, maar als je rechts bent is het wel lastig om je rechterhand te lakken. Gelukkig is deze nail art niet pietje precies en hoef je niet bang te zijn als je uitschiet! 
Benieuwd naar de nail art? Kijk dan snel verder!

Wat heb je nodig? 
* Base coat
* Witte lak
* Donkerroze lak
* Roze lak
* Lichtroze lak
* Top coat
* Dotting tool

Hoe maak je het? 
1. Breng als eerste een base coat aan. Hierna lak je je nagels met de witte lak totdat hij helemaal goed dekt. 


2.  Nu gaan we de vorm van de hartjes maken. Doe dit door op een stukje aluminiumfolie wat van de roze lakken te doen. Hierin dip je je dotting tool en dan ga je gewoon stipjes zetten. Ik begon dus met mijn middelvinger en ik ging gewoon even een hartjesvorm maken, maar... toen kwam ik erachter dat ik hem andersom had gedaan. Whoops! Toen heb ik bedacht om sommige andersom te maken en sommigen niet.


3. Met de dottingtool ga je de hartjes nu inkleuren door steeds stipjes te zetten. Ik begon met de donkerroze lak en daarna ben ik overgegaan naar de roze lak. Als laatste heb ik nog een paar random stipjes gezet van de lichtroze lak. Lak je nagels met een top coat en ze zijn klaar! 


Je kunt deze nail art natuurlijk ook maken met andere kleuren. Blauw zou ook heel erg leuk zijn, maar voor Valentijnsdag is roze het leukst! Je hoeft de hartjes natuurlijk niet andersom te maken, want dit had ik per ongeluk gedaan... Op zich heeft het ook wel weer wat.

Wat vinden jullie van de nail art? 

10 opmerkingen: