zaterdag 1 november 2014

Shoplog: eBay fashion!


Een paar weken geleden konden jullie al mijn wishlist van ebay bekijken en vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal heb besteld. Ik schrijf dit artikel op het moment dat ik het gekocht heb, dus ik heb nog niks binnen! Ik heb een paar kledingstukken gekocht die ook in mijn wishlist zaten, maar er zijn ook een paar kledingstukken die ik niet in mijn wishlist had staan. Het is deze keer alleen maar fashion en dat vind ik eigenlijk heel erg leuk, want dit is de eerste keer dat ik kleding koop op ebay. Ja, de eerste keer! Ik zit al zo ruim 4 jaar op ebay, maar ik heb nog nooit kleding gekocht. Wel een beetje raar, maar ik was altijd heel erg bang dat de kleding niet zou passen of niet mooi zou zijn. Nu nog steeds hoor, maar wel minder :).
Benieuwd naar mijn shoplog? Lees dan snel verder!

1. Dit super gave 'cut out' topje kon ik niet laten liggen! Ik weet nog niet hoe ik het ga combineren, maar ik denk dat ik het gewoon in de zomer ga dragen :). Ik kocht hem in het zwart. 2. Ik wilde heel erg graag een 'off shoulder' shirt kopen, want het is net iets leuker dan een gewoon simpel shirt. Deze met zwarte en witte strepen vond ik er heel leuk uitzien. 3. En omdat ik toch in de flow was, heb ik er ook een in het zwart gekocht. Zwart is altijd goed. 4. Over dit topje twijfelde ik heel erg, maar ik ben blij dat ik hem toch besteld heb, want hij ziet er erg leuk uit. Het is eigenlijk een korte mouwen shirt, maar er zit een gat bij de schouders zodat je je schouders kunt zien. 
 

5. Oké, het is niet helemaal waar dat ik nog nooit kleding op ebay heb besteld (als bikini's meetellen dan). Ik heb wel een paar keer een fringe bikini gekocht en deze bevielen mij allemaal erg goed. Ik heb nu deze bikini gekocht in een blauw/groen kleurtje. Het is een namaakversie van de bekende triangl bikini's. Ik vind ze zooo gaaf! Ik hoop echt dat de bikini past, want dat zou natuurlijk mooi zijn. 6. Over dit vestje heb ik heel lang zitten twijfelen, maar ik heb hem toch maar gekocht, want anders zou ik er spijt van krijgen. Het is een grijs vestje met aan de voorkant een witte stof die als een 'waterval' valt. Dit soort vestjes vind ik altijd heel lekker zitten. 7. Dit schattige kettinkje moest ik ook in mijn winkelwagentje gooien, want dit is echt zo'n ketting die overal bij past en hij ziet er gewoon heel schattig uit. 8. Dit is echt zo'n topje dat je onder elk vest kunt doen. Ik vind het wel iets nets hebben.


9. Dit truitje vind ik erg handig voor de winter, want ik ben helemaal niet zo van de dikke truien. Ik hou meer van wat dunnere truitjes zoals deze. Hij is gewoon zwart, maar het leuke is dat er een soort gehaakt detail op zit. 10. Dit truitje vind ik ook heel gaaf! Hij valt een beetje kort, dus je moet er wel een topje onder doen, maar dat is niet zo erg. Aan de onderkant zitten tassels. 11. Voor de winter is het natuurlijk ook wel lekker om een joggingbroek te hebben. Ik kocht deze mannenversie, want ik kon geen leuke vrouwen joggingbroeken vinden. Ach ja, het is toch meer voor thuis ;).


Als ik alles binnen heb zal ik alles nog een keer laten zien hoe het er in het echt uitziet, want dat is natuurlijk wel belangrijk ;). Ik kan niet wachten tot dat ik pakketjes krijg... maar dit zal nog wel een paar weekjes duren.

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

7 opmerkingen:

  1. Leuke kleding heb je gekocht! Ik ben benieuwd hoe alles er in werkelijkheid gaat uitzien en of de kwaliteit oké is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 9 zit ik ook over te twijfelen.. trouwens ik mis de linkjes :P misschien wel handig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Ik heb de linkjes wel in de tekst gezet (als je begrijpt wat ik bedoel). 9 heb ik toevallig al binnen, maar hij is echt niet mooi.... :(

      Verwijderen
  3. Wat een leuke aparte items, ben wel benieuwd hoe het jou allemaal staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind zo'n subtiel kettinkje met het balkje altijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je allemaal bestelt!

    BeantwoordenVerwijderen