donderdag 30 oktober 2014

Update, sorry en nogmaals sorry


Oké, ik weet niet waar ik moet beginnen, maar ik begin maar gewoon. Jullie zullen je vast wel afgevraagd hebben waarom er een lange tijd geen artikelen of andere items op mijn blog zijn verschenen. En om heel eerlijk te zijn: ik weet het zelf ook niet en ik heb er eigenlijk ook geen rede voor. Wees niet bang, er is niks vervelends gebeurd hoor :). Ik had er op de een of andere manier gewoon geen zin meer in. Ik vind bloggen super leuk, maar ik had het gewoon even niet in me. Ik kon de motivatie niet meer vinden en inspiratie voor nieuwe artikelen had ik niet. Meestal heb ik wel genoeg inspiratie, maar nu niet. Het komt ook een beetje door school. Ik zit nu in 4 vwo en het is echt een stuk pittiger dan vorig jaar. Logisch natuurlijk, want elk jaar wordt het lastiger, maar ik had het toch anders verwacht. Ik heb nu 4 toetsweken in een schooljaar en tussen de toetsen door heb je maar weinig toetsen. Dit is opzich best fijn, maar je moet wel alles (en dit is véél) in één week leren en dat is gewoon kut. De week voor de herfstvakantie had ik toetsweek (echt al heel snel!) en maandag (de dag na de herfstvakantie) heb ik mijn laatste toets gehad. De toetsen zijn best goed gegaan, maar ook niet super ofzo. Ik ben wel tevreden gelukkkig. Ik merkte ook dat een toetsweek echt niks voor mij is, want je moet twee toetsen van ieder 90 minuten maken op één dag en hierdoor kreeg ik heel erg veel last van mijn schouders, rug en nek. Als je thuiskomt moet je ook gelijk weer leren en ja... dit is echt vermoeiend. Pfffffff gelukkig heb ik pas weer een toetsweek na de kerstvakantie, maar ik word er nu al ziek van als ik eraan denk, haha. In ieder geval wil ik weer beginnen met artikelen schrijven, maar ik weet nog niet wanneer. Er komt hopelijk zaterdag een artikel online (over ebay!!). Het spijt me heel erg dat ik zo lang niks heb gepost, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.

Als jullie nog tips hebben voor filmpjes of artikelen: let me know! Ik heb nog steeds niet heel veel inspiratie... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten