woensdag 19 november 2014

Review: Max & More Volumizing and Lenghten Mascara


Oh, oh, oh, wat is de Action toch eigenlijk slecht voor mij! Altijd als ik er even kom neem ik wel iets mee. Gelukkig nooit zo heel veel, maar het is nog nooit gebeurd dat ik met niets thuiskwam. In de Action kwam ik deze oranje mascara  van max & more (het make-upmerk van de action). Ik was er wel erg benieuwd naar, want de oranje kleur en de vorm van de mascara deed mij heel erg denken aan een mascara van Rimmel die ook een oranje verpakking heeft. Het borsteltje zag er wel onwijs groot uit, maar toch nam ik hem mee. Vandaag ga ik hem voor jullie reviewen!
Benieuwd naar de mascara? Kijk dan snel verder!

Laten we beginnen met de verpakking. Op het eerste gezicht vind ik de verpakking er best goed uitzien. Je kunt zien dat er aandacht aan is besteed en dat het er niet uitziet zoals de verpakkingen van vroeger, want die waren meestal wat minder mooi. De rode/oranje letters passen ook goed bij de mascara! Wat ik zelf heel erg fijn vind is dat je het borsteltje ook meteen kan zien.


Zoals ik al zei: het borstje is echt huge. Normaal ben ik helemaal niet van de grote borsteltjes als de mascara heel vloeibaar is, maar als de mascara gewoon een normale substantie heeft vind ik een groot borsteltje altijd een mooi effect geven. Het borsteltje bevat ook veel haartjes die heel zacht zijn en flexibel bewegen (deze foto is van het borsteltje zonder mascara erop).


Rechts onderaan is mijn oog zonder mascara of wimperkruller en op de twee andere foto's heb deze mascara aangebracht. Ik vind de mascara wel fijn werken voor mijn bovenwimpers, maar niet voor de onderwimpers en de wimpers in de binnenste ooghoek. Hiervoor is het borsteltje toch wel wat te groot. Ik moet wel zeggen dat hij echt wel volume geeft. Ik gebruik eigenlijk altijd een wimperkruller voordat ik mascara opdoe, maar met deze mascara is dat helemaal niet nodig, want hij laat mijn wimpers mooi krullen. Hij maakt mijn wimpers ook wel iets langer zoals je ziet. Super! Er zijn ook geen klontjes te bekennen, dus wat mij betreft is dit een goede mascara! 


Het borsteltje is dus iets te groot voor sommige wimpers en voor de onderwimpers, maar voor de bovenwimpers is hij echt perfect! Hij geeft laat je wimpers mooi krullen, geeft volume, maakt je wimpers net iets langer en laat geen klontjes achter. De Action verrast mij elke keer weer met de mascara's (en veel meer andere dingen...)!
De Max & More Volumizing en Lenghten mascara is voor €0,89 te koop bij de Action. Echt een koopje!

Wat vinden jullie van deze mascara? 

6 opmerkingen: