dinsdag 25 november 2014

Review: Christina Aguilera Eau de Parfum - Red Sin


Laatst ging ik naar de Action om te kijken of de nieuwe parfums er al waren, want op de site had ik gezien dat ze weer a-merken parfums verkochten. In mijn tussenuur ging ik even langs en ja hoor: ze stonden al naar mij te glimlachen. Vorig jaar kocht ik er vier, maar dit jaar heb ik er maar twee gekocht en mijn moeder een. Deze van Christina Aguilera is er een van. Ik heb nog nooit een parfum van Christina gehad, maar ik was er wel altijd heel erg benieuwd naar. Een vriendin van mij had altijd een parfum van haar en die vond ik altijd erg lekker ruiken. Toen ik deze zag was ik dan ook gelijk verliefd. De verpakking zag er heel erg mooi uit en toen ik ging ruiken wist ik het zeker: deze gaat met mij mee naar huis!
Benieuwd naar deze parfum? Lees dan snel verder!

Zelfs de kartonnenverpakking ziet er goed uit en past helemaal bij de flacon van de parfum. Het crèmekleurige is een beetje mat en de rode bloemen/versiersels hebben een structuur en zijn glanzend. De binnenkant heb ik niet gefotografeerd, maar die heeft ook allemaal mooie rode bloemen!


De flacon zelf ziet er ook geweldig mooi uit. Er zitten mooie rode bloemen op. Het ziet een beetje uit als kant. De onderkant bevat geen kanten bloemen en dit vind ik erg mooi gekozen, anders zou het te druk worden. Hier staat op 'Christina Aguilera' en daaronder 'Red Sin'. Aan de onderkant loopt het ook wat wijder uit en dit ziet er heel vrouwelijk uit. Ik vind het ook een leuk detail dat de parfum heel licht roze is.


Douglas over Red Sin:
''Red Sin is een rijke geur, met verrukkelijke top- en middennoten, die al je zintuigen prikkelt. De heerlijk zoete openingsnoten, met van nature verleidelijke, knapperige rode appel, creëren een gevoel van sensualiteit. De topnoot krijgt een sexy touch door het fluweelzachte en vurige kaneel: een mix van warmte en pit. De middennoten voegen hier de zachtheid aan toe van rode cyclaam. De lichte bloemengeur van deze sensuele bloem, die ook wel de ‘heilige bloem van de liefde’ wordt genoemd, wordt gebruikt in verschillende liefdeselixers. Musk, het kenmerk van alle geuren van Christina, biedt een zachte, onweerstaanbare basisnoot. De allure van Red Sin komt tot leven door crèmeachtig, exotisch sandelhout en rijke, kruidige rode gember, die vrouwen absoluut onweerstaanbaar maakt.''

Topnoten: rode appel en kaneel
Hartnoten: rode cyclaam
Basisnoten: musk, sandelhout en rode gember


Oké, ik ben niet heel erg goed in het omschrijven van geuren, maar ik ga het proberen :). De geur is echt heerlijk! Perfect voor de herfst en winter. Hij ruikt zoet, maar niet echt 'zoet' als in snoep. Wat ik leuk vind is dat hij ook weer een warme geur heeft. Hierdoor is het echt een parfum voor in de herfst. Ja, het is echt een vrouwelijke en sensuele geur. Ik vind zoete en fruitige geurtjes ook erg lekker, maar deze parfum is net wat zwaarder en dat ruikt eigenlijk ook wel heel lekker. De geur is heel zacht en kan prima voor overdag. Hij blijft niet onwijs lang hangen, maar dat vind ik niet heel erg. Je moet hem ongeveer twee keer per dag opspuiten.
Bij de Action kun je Red Sin kopen voor maar €9,95. Hier zit dan 30 ml in.

Wat vinden jullie van de parfum? 

2 opmerkingen:

  1. Leuke flacon, ik ben echt benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er super leuk uit! Ik ben wel benieuwd hoe die ruikt. Binnenkort maar even ruiken dus

    BeantwoordenVerwijderen