woensdag 26 november 2014

12 Leuke Galajurken


Het is alweer bijna Kerst (wat gaat de tijd toch snel!). Misschien heb je wel een galafeest van de hockey of van school en dan kun je wel wat inspiratie gebruiken voor galajurkjes. Je kunt op zo een feest natuurlijk niet in je spijkerbroek en comfy sweater komen aanlopen! Ik heb zelf geen gala, maar ik vind het wel leuk om te kijken naar alle mooie jurkjes. Galajurkjes kopen kan soms wel moeilijk zijn, want meestal heb je een specifiek jurkje in je hoofd die ze nergens verkopen en je wilt ook het perfecte jurkje die jou helemaal geweldig staat. Ik ga vandaag een aantal, 12 om precies te zijn, jurkjes laten zien voor een gala. Ze zijn voornamelijk zwart, maar je kunt natuurlijk ook een ander kleur jurkje kopen. 
Benieuwd naar de galajurken? Kijk dan snel verder!


Bij de H&M hebben ze zeker een aantal leuke jurkjes en ook voor niet al te hoge prijzen. Ik vond dit zwarte overslag jurkje erg leuk. De mouwen zijn van kant en dat geeft het een net wat speelser effect. In dit soort jurkjes komt je figuur ook altijd heel mooi uit. Een ander jurkje die ik erg mooi vond is deze met allemaal pailletjes. Wel veel glitters, maar dat is juist leuk. Met een galajurkje mag je echt wel knallen! Hij is ook helemaal niet duur. Bij de Vero Moda heb ik ook een leuk jurkje gezien met zilveren pailletjes. Het jurkje zit bij de benen vrij strak en bij je bovenlichaam zit het wat losser. De Bij de Bershka kon ik niet veel leuke jurkjes vinden, maar dit blauwe jurkje vond ik wel tof. Het is weer eens wat anders dan alle zwarte gala jurkjes! Deze kleur blauw staat ook heel erg mooi bij blonde meiden.


Een webwinkel waar ze heel veel leuke jurkjes verkopen is nelly.com. Ik heb er nog nooit wat besteld, maar dat ga ik zeker een keer doen. Je hebt korte galajurkjes, maar ook lange. Bij mij vind ik kort leuker, maar als je lang bent is een lange galajurk onwijs mooi. Ik vond deze zwarte jurk met gouden pailletjes in de taille erg mooi. Het is eigenlijk een kort jurkje, maar er zit een soort doorschijnende stof overheen zodat het een lange jurk wordt. Ik vind hem echt prachtig! Oké, nu komt een van mijn favoriete jurkjes. Dit kanten jurkje is zo ontzettend mooi! Hij sluit ook heel erg mooi aan. Je hebt hiermee wel blote schouders, maar dat is juist wel vrouwelijk. Ik vind het ook leuk dat de mouwen ook van kant zijn. Asos heeft ook allemaal leuke jurkjes. Deze lichtroze is heel mooi, maar ook vrij prijzig. Het is wel echt zo'n prinsessenjurk waar elk meisje vroeger van droomde :). Ik heb nu vooral veel strakke jurkjes laten zien, maar je hebt ook wat lossere jurken zoals deze donkerblauwe. Het is een heel schattig en zwierig jurkje. De kanten mouwtjes maken de jurk gelijk helemaal af, want als de mouwtjes niet van kant waren geweest zou ik hem niet heel leuk vinden.


Je hoeft natuurlijk niet een jurk te hebben met allemaal tierelantijntjes. Er zijn ook simpele jurkjes die sexy kunnen zijn. Deze met een open rug ziet er heel gaaf uit. Je moet dan wel een plakbh aandoen, maar voor een avondje kan dat vast wel. Dit zwarte met studs is ook super mooi! Dat zwierige past heel goed bij de studs. Het is wel een heel kort jurkje... Je kunt ook een jurkje kopen die gewoon simpel zwart is en die je ook voor andere gelegenheden aankunt. Deze peplumjurk is heel simpel, maar zeker niet saai. Met een paar mooie sieraden kan het een hele leuke outfit worden. Het laatste jurkje is ook vrij simpel, maar door kanten mouwen toch wel weer leuk. Een paar leuke sieraden en pumps is dit ook een leuk jurkje :).


Als je een leuke galajurkje zoekt moet je zeker even kijken bij asos.com en nelly.com, want hier hebben ze echt hele leuk jurkjes. Misschien hebben ze bij boohoo ook mooie jurken, maar dat weet ik niet zeker. Galajurken zijn vaak wel prijzig, maar als je goed zoekt kun je ook best mooie jurkjes vinden voor een kleiner prijsje.

Welke galajurk is jullie favoriet? 



3 opmerkingen: