zaterdag 15 november 2014

My Autumn Playlist 2014


Een paar maanden geleden konden jullie mijn zomer playlist bekijken en vandaag deel ik met jullie mijn herfst playlist! Het zijn een paar liedjes die ik de laatste tijd veel luister. Ze hebben niet perse met de herfst te maken hoor, haha. Het is gewoon dat ik deze nummers op dit moment luister, in de herfst dus. Ik vind muziek luisteren super leuk en als ik op mijn laptop zit luister ik altijd wel muziek. Ik kan gewoon niet op mijn laptop zitten zonder muziek. Behalve als het voor school is, want met muziek kan ik mij dan echt niet concentreren.
Benieuwd naar mijn autumn playlist?

Gwen Stefani - Baby Don't Lie
Dit is nu mijn favoriete liedjes. Ik heb hem nu al zo vaak geluisterd, maar hij blijft zo ontzettend leuk! Het heeft ook een lekkere beat waardoor je hem steeds opnieuw wilt luisteren.



Alesso - Heroes (we could be)
Dit liedje doet mij denken aan superheroes van the script. Ik kende alesso helemaal niet, maar ik vind de muziek wel heel leuk.

  

Robin Schulz - Sun Goes Down
Dit is misschien meer een lied voor de zomer, maar toch vind ik hem heel erg leuk om te luisteren. Ik luister hem nu al best lang, maar hij blijft leuk!


Jessie J - Personal
Een heel ander liedje dan dat je zou verwachten van Jessie J. Ik vind het een heel mooi nummer.

  

Avicii - The Days
Avicii blijft een van mijn favoriete artiesten. Zijn nummers zijn altijd zo goed! Dit nummer is weer iets totaal anders, maar dat maakt het juist leuk.


Kyla La Grange - Cut Your Teeth
Wauw, wat is dit een gaaf nummer zeg! Super vet! Toen ik hem voor het eerst hoorde vond ik hem gelijk al leuk. Door de beat wil je hem steeds opnieuw beluisteren.



Jay Sean - Tears In The Ocean
Dit is een vrij nieuw nummer. Ik ben normaal helemaal niet zo van dit soort nummers, maar deze heeft wel iets.


Zo, dit waren alle liedjes! Best veel, maar dat maakt niet uit, want dan heb je altijd wel nummer die kunt luisteren :). Mijn favoriete nummer is op dit moment baby don't lie van Gwen Stefani en cut my teeth van Kyla la Grange.

Wat vinden jullie van de nummers? En laat me weten wat jouw favoriete nummer is! 

3 opmerkingen: