zaterdag 8 november 2014

Celebrity Halloween Kostuums 2014

 

31 Oktober was het weer zover: halloween! In Amerika wordt dit feest uitbundig gevierd, maar in Nederland jammer genoeg niet. Bij ons leeft halloween helemaal niet zo, maar bij een vriendin van mij wel. Ik heb daar halloween 'gevierd'. Heel veel huizen in de straat waren helemaal versierd en iedereen was echt heel eng verkleed. Wij liepen gewoon mee met een paar kleine kinderen die niet alleen durfden te lopen :). Natuurlijk hebben de celebs zich ook weer helemaal opgemaakt voor halloween en meestal hebben ze altijd hele bijzondere en originele kostuums. Mij lijkt het wel leuk om een aantal halloween kostuums te laten zien. 
Benieuwd naar de kostuums? Kijk dan snel verder!



Dit is Lea Michele die verkleed is als roodkapje! Ik vind de outfit erg goed gelukt. Het jurkje staat haar heel goed en je kunt duidelijk zien dat het roodkapje is.

 

Ellen DeGGeneres heeft zich verkleed als bruid van George Clooney. Haha, ik vind het wel erg leuk en grappig gedaan! 


 Mona uit Pretty Little Liars ging als kat. Op de een of andere manier vind ik dit kostuum echt bij haar passen! 


Het kostuum van Rihanna behoort toch wel tot mijn favorieten. Ze is verkleed als 'ninja turtle'. Ik weet niet of jullie dit programma kennen, maar vroeger keek ik dit weleens! Je kunt echt zien dat ze er tijd aan heeft besteed: alles is perfect.

 

Paris Hilton ging dit jaar verkleed als minnie mouse. Ik moet zeggen dat ze er best leuk uit ziet!


Zien jullie wie dit is? Dit is Lucy Hale uit Pretty Little Liars. Dit is wel echt een super origineel kostuum en het past ook helemaal bij deze tijd. Ze is namelijk het vogeltje uit het logo van Twitter!

 

 En Taylor Swift ging als eenhoorn. Super gaaf! Het pak ziet er ook heel lekker warm uit.


Lily Allen had een dokterspak aan. Niet heel bijzonder, maar volgens mij heeft ze iets aan de andere helft van haar hoofd, maar dat kan ik niet zien op deze foto. 


Oké, ik wist echt niet wiet dit was. Al schiet je me neer! Het is dat het er bij stond, maar dit is Justin Bieber in een soort racepak ofzo.


Katy Perry ging voor een wel erg bijzondere outfit: cheetos chips! Tja, halloween is niet alleen om er zo eng mogelijk uit te zien, maar ook voor de aparte outfits.


Er waren natuurlijk nog veel meer beroemdheden met leuke kostuums, maar ik heb er gewoon een selectie uit gemaakt. Mijn favoriet is toch het kostuum van Rihanna. Alhoewel die van Lucy Hale ook wel erg leuk is.

Welke vinden jullie het leukst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten