maandag 10 november 2014

Leuke Sinterklaas -en Kerstcadeautjes voor vrouwen


Laatst konden jullie al een artikel lezen over grappige en handige cadeautjes voor Sinterklaas en Kerst. Dit waren vooral leuke cadeautjes voor tijdens een dobbelspel of cadeautjes die handig zijn voor in het huishouden. Ik vind het zelf altijd moeilijk om cadeautjes te kopen voor Sinterklaas (of Kerst), dus daarom lijkt het mij leuk om weer een aantal cadeautjes te laten zien, maar dan voor vrouwen! Misschien zit er wel wat voor je bij of kun je er wat inspiratie uit halen! Voor vrouwen is het denk ik makkelijk om cadeautjes te kopen dan voor mannen. Dus als jullie het leuk vinden komt er ook nog een artikel over cadeautjes voor mannen.
Benieuwd naar meer? Lees dan snel verder!

Bij de Action kun je altijd terecht voor leuke cadeautjes. Ze hebben een breed assortiment in verzorgingsproducten, doucheproducten, make-up en parfum. Zo nu en dan heeft de Action ook parfum van bekende merken. Op de site zag ik een super mooie parfum staan van Penthouse in de geur Blooming Passion. De flacon ziet er in ieder geval al super kerstachtig uit! Ik zag ook deze roze parfum van Mexx: Wild. Voor 30 ml betaal je €7,95 en voor 50 ml €9,95. Verder zag ik ook dat de Action nu parfum van Christina Aguilera en Guess verkoopt! Bij de H&M hebben ze nu allerlei leuke kerstartikelen. Ze hebben heel veel leuke decoratie spulletjes en ook kussens. Ik vond dit kussen wel erg leuk met 'It's the most wonderful time of the year'.


Toen ik dit zag wist ik eerst echt niet wat dit was, maar het zijn een soort magneetjes voor selfies! Hoe leuk is dit?! Volgens mij kun je dan een foto er achter doen en dan het magneetje ergens ophangen. De oplossing voor samen muziek luisteren: een headset splitter. Hier kun je twee paar oortjes insteken en zo kun je samen muziek luisteren! Echt heel erg handig en hij ziet er ook nog eens erg leuk uit. Telefoonhoesjes doen het ook altijd goed, maar dan moet je wel weten welke telefoon diegene heeft. Ik vond dit hoesje erg leuk en hij ziet er ook best chique uit door de zwart met gouden kleur. De Hema heeft ook leuke cadeautjes voor zachte prijsjes, zoals schattige notitieboekjes. Deze boekjes vond ik heel erg mooi. Ze zitten samen in één pak en komen uit Nepal. Lees hier meer over.


Zoals jullie weten ben ik dol op eBay en hier kun je ook super leuke dingen vinden! Dit gouden kettinkje ziet er erg tof uit. Hij bestaat uit drie lagen: een gewone gouden ketting, een ketting met een gouden balkje en een ketting met een rondje. Deze inspired by Cartier armbandjes zullen het ook goed doen, want ze staan overal bij! Ze zijn ook erg leuk geprijsd. Wat ik zelf een heel leuk kettinkje vind is deze met een letter. Je kunt dan bijvoorbeeld een ketting met de eerste letter van iemands naam bestellen. Ik zou het in ieder geval leuk vinden om te krijgen. Als laatste een fashion item: een tartan sjaal! Deze van eBay ziet er heel goed uit en je betaald er omgerekend maar €10,50 voor. Cheap!


Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben opgedaan voor cadeautjes. Ik raad je vooral aan om bij de H&M, Kruidvat, Action en andere winkels te kijken waar ze leuke dingen voor vrouwen hebben! Ohja: chocolade is ook altijd goed (vooral milka, zo lekker), haha ;).

Wat vinden jullie van de cadeaus? 

3 opmerkingen: