woensdag 6 augustus 2014

Filmpje: Shoplog Primark Zoetermeer ♡


Met een vriendin ben ik naar de Primark in Zoetermeer geweest. Het was heel erg gezellig en we hebben veel leuke dingen gezien in de Primark. Bij de Primark kun je nooit met lege handen naar huis gaan. Het kan gewoon niet! Ik heb deze keer niet heel veel gekocht, want ik wilde niet te veel kopen. Bij de Primark is het meestal zo dat je veel dingen niet draagt wanneer je het hebt gekocht en dat is natuurlijk zonde! Nu heb ik echt alleen de dingen gekocht die ik heel erg leuk vond en ik ben er heel blij mee. Ik wilde ook graag nog een bikini kopen, maar ik kon er geen een vinden. Er waren wel leuke bikini's, maar de meesten waren alleen nog maar in de allerkleinste maten en die zijn dan weer net te klein voor mij.

Wat vinden jullie van mijn shoplog?

3 opmerkingen:

  1. Ik was daar laatst ook geweest, echt leuke Primark daar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super leuk filmpje, je hebt echt een heel leuk en mooi blog. Ik ga je voortaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook zo'n gehaakt shirtje maar dan met mouwtjes. Ik ben er dol op. Het is heel dun en makkelijk maar staat echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen