dinsdag 3 juni 2014

Shoplog: Kattenspullen (Action) en H&M



Mijn broertje kreeg voor zijn verjaardag een kitten (in december was hij jarig) en vorige week mochten we eindelijk een kitten ophalen! Het is een grijze kitten en hij heeft hem Sjonnie genoemd. Ik had zelf een andere naam gekozen, maar Sjonnie is ook leuk ;). Samen met mijn broertje ging ik naar de Action om spulletjes voor de kat te kopen, want bij de Action hebben ze altijd leuke speeltjes voor katten. We hebben vooral speeltjes gekocht, maar ook andere dingen, zoals een kussen. Ik heb ook nog een paar andere dingen bij de Action gekocht die niet voor Sjonnie zijn. Zouden jullie het misschien leuk vinden om Sjonnie in een filmpje of artikel te zien? Ik heb ook nog wat kleding gekocht bij de h&m, want ze hadden iets dat ik al heel lang zocht!

Wat vinden jullie van de kattenspullen? 


3 opmerkingen:

  1. Hele leuke aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi leuke aankopen! Zo lief dat je al die spulletjes voor je kitten hebt gekocht

    Liefs,
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een kitten hebt! Of nou ja, eigenlijk je broertje

    BeantwoordenVerwijderen