maandag 30 juni 2014

Inspiratie: Summer Outfits


Het is net zomer en het weer is nu al heerlijk hier in Nederland! Tijd om al je zomerkleding weer uit de kast te trekken. Misschien vind je de kleding van vorig jaar helemaal niet meer leuk of is het te klein. Geen nood, want in de winkels hangen allemaal super gave zomerkleren! Vandaag laat ik een aantal zomer outfits zien zodat je wat inspiratie op kunt doen. Nu je dit leest heb ik toetsweek en over een week ben ik eindelijk klaar met school. Voor dit jaar dan, want volgend jaar ga ik naar 4 VWO. Als ik klaar ben met de toetsweek ga ik hopelijk lekker shoppen, want daar heb ik heel erg veel zin in! En van al die foto's op internet van meisjes die allemaal super mooie kleren hebben krijg ik spontaan zin om heel veel te kopen.
Benieuwd naar de outfits? Lees dan snel verder! 




Deze outfit vind ik vooral heel gaaf door de crop top. De laatste tijd vind ik crop tops steeds leuker en ik wil er deze zomer ook een paar gaan kopen! Weten jullie winkels waar je leuke kunt kopen? Het vest staat er ook heel leuk bij. Het is niet zo'n dik vest voor in de winter, maar juist een heel luchtig vest voor als het lekker weer is.


Dit shirt is zo gaaf! Een paar weken geleden konden jullie al een inspiratiepost zien van madeliefjes en dit witte shirt heeft een heel leuk kruis met madeliefjes erop. Het ziet er heel simpel uit, maar wel heel leuk. Vooral met de shorts en de witte all stars. De bloemenkrans is ook heel zomers.


Ja, weer een crop top! Dit is een simpele witte die is gecombineerd met een high waisted short. Ik hou zelf niet van high waisted broeken of shorts, maar je kunt het wel heel leuk combineren. Deze zomer zul je ook veel kimono's zien. Ik vind ze leuk!


Dit is echt een geweldige outfit. Misschien vind je hem heel saai en simpel, maar ik vind dat juist wel wat hebben. Het shortje is heel mooi en de bordeaux rode top staat er heel leuk bij. 


Jullie kunnen nu waarschijnlijk wel raden wat de trends van deze zomer zijn. Kimono's, crop tops en shorts zijn het helemaal deze zomer.




Ook de Ibiza style zul je vaak zien. Zoals deze sieraden met allemaal kraaltjes en veertjes. Deze zwarte crop top met kant ziet er heel gaaf uit bij de sieraden. 


Dit is ook weer een bohemian look. Het bikini broekje ziet er heel origineel uit en het staat heel leuk bij het witte topje. De top is wel heel erg doorschijnend, maar met een wit topje eronder kan het er heel stijlvol uitzien. I WANT! Ook de kettingen geven mij echt een strand gevoel. 


Dit is ook weer een hele simpele outfit, maar wel onwijs leuk. Less is more! Vooral het losse shirt vind ik echt geweldig. Ik zou ook wel zo'n shirt willen hebben, maar ik heb geen idee waar ze dit verkopen.


Dit kanten shirt heb ik al heel vaak voorbij zien komen op het internet. Een paar jaar geleden heb ik hem al een keer gespot op ebay, maar nu zie je iedereen met deze top lopen! Ik vind hetm wel heel leuk en heel erg geschikt voor deze zomer op een shortje.

Wat vinden jullie van de zomer outfits? 

4 opmerkingen:

  1. Het eerste shortje vind ik echt super leuk, met de studs en 'flapjes'. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke looks! Ik ben zelf ook grote fan van de kimono's :)

    ~ Hannelore

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely outfits, heb zoveel zin in de zomervakantie!
    Ben zelf ook helemaal obsessed met kimono's !

    BeantwoordenVerwijderen