maandag 9 juni 2014

GRATIS Nivea Creme Care Shower Cream sample


Als eerste wil ik zeggen dat het mij spijt dat ik er al een paar dagen geen artikelen zijn verschenen op mijn blog. Het komt er op neer dat ik het gewoon heel druk heb (o.a. met school..) en omdat ik gewoon niet zoveel zin had om artikelen te schrijven. Ik weet niet zo goed wanneer er weer leuke artikelen verschijnen, maar ze zullen zeker weer komen! Ik en mijn vader hebben een nieuwe camera gekocht en jullie zullen snel foto's zien die met de nieuwe camera zijn gemaakt! Zoals jullie weten kun je af en toe een sample van een geurtje, shampoo of douchegel bestellen op internet. Deze keer kun je een gratis sample aanvragen van Nivea creme care shower cream.
Benieuwd naar deze douche creme? Lees dan snel verder!

Wat zegt Nivea zelf over de douche creme?
Deze Nivea Creme Care douchecrème hult je huid in het schuim en de unieke  NIVEA®-geur, hydrateert de huid en maakt haar zacht.
- Met de unieke geur van de originele  NIVEA®-crème
- Huidtolerantie dermatologisch getest en bewezen
- pH neutraal voor de huid
- Huid voelt gehydrateerd aan, zelfs na het afdrogen
- Hydra IQ Moisture Technologie

Dit is een Roemeense commercial van de douche creme! Ik vind het wel grappig. ;)



Hier kun je een sample bestellen:
http://www.nivea.nl/producten/campaigns/ext/nl-NL/creme-care

Gaan jullie een sample bestellen? 


2 opmerkingen: