maandag 26 mei 2014

GRATIS Tommy Hilfiger Flower Rose sample

Laatst kwam er een mailtje van de Douglas binnen en hierin stond dat je een sample van Tommy Hilfiger Flower Rose kunt proberen. Super leuk! Ik ben zelf nog niet bekend met de parfums van Tommy Hilfiger, maar ik hoor er veel goede verhalen over. Mijn nichtje heeft ook een parfum van dit merk en zij vind hem erg lekker! Ik vind de flacon er prachtig uitzien. Het is niet een heel bijzondere flacon, maar er zit wel een mooie bloem op. Ik hou er wel van als iets simpel is met een leuk detail erop. De bloem is trouwens iets voor je haar. Ik zou het zelf niet in mijn haar dragen, maar je kunt hem ook gewoon op het flesje laten.
Benieuwd naar Flower Rose? Lees dan snel verder!

Wat zegt Tommy Hilfiger zelf over de parfum?
''Flower Rose is een romantische en vrouwelijke geur, die zowel modern en aantrekkelijk, als tijdloos is. Het belangrijkste ingrediënt van deze bloemige geur is de prachtige roos, de bloem van de liefde. De compositie van Flower Rose start met mandarijn, cassis, appels en freesia. Het hart is intens en bloemig met roos en roze camelia. basisnoten zijn witte musk, houtnoten en amber.
De flacon van de nieuwe parfum is klassiek. De bloem die deze flacon decoreert is een charmant haarstukje, met de karakteristieke Hilfiger strepen.''

Hier kun je de waardebon uitprinten:
https://data.douglas.nl/hybr/newsletter/waardebon_19mei.html?eCircle_cc=&eCircle_mid=700371988&eCircle_rid=7162102827&trac=nl.03x.nwl

Je kunt een sample ophalen t/m 1 juni.

Wat denken jullie van deze parfum?

1 opmerking:

  1. Klinkt als een lekker geurtje wel!
    Ik hou wel wat van dat bloemige

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen