vrijdag 4 april 2014

Review: Fogan Cosmetics Lipgloss - #01


Laatst ontving ik een pakketje van de webshop TopOfTheShelf met daarin allemaal leuke make-upproducten. Klik hier om de unboxing te bekijken. Vandaag ga ik voor jullie de lipgloss van Fogan Cosmetics reviewen. Het is nummer 01. De lipgloss heeft een girly roze kleurtje met kleine, subtiele glittertjes. Ik kan de kleur niet zo heel goed omschrijven, want het ligt een beetje tussen roze en lila in. Laten we zeggen dat het roze is met een lila tintje :). Erg bijzonder! Ook is het een beetje metallic. Meestal houd ik niet zo van metallic make-upproducten, maar we zullen zien of dat ook voor deze roze lipgloss geldt. De kleur vind ik in ieder geval heel mooi. 
Benieuwd wat ik van de lipgloss vind? Lees dan snel verder!

Ik vind de verpakking van de lipgloss niet slecht. Het ziet er helemaal niet zo goedkoop uit. De dop is zwart, maar de bovenkant van de dop is doorzichtig en aan de onderkant van de lipgloss is dit ook zo (dit kun je goed zien op de eerste foto). Ik vind het er heel leuk uitzien. De gouden letters staan ook mooi bij de roze kleur. Op de verpakking is dus niks aan te merken!


De applicator is gewoon een normale lipgloss-applicator. Op zich vind ik deze applicators wel fijn werken, maar ze zijn meestal zo klein en dat is bij deze ook zo. Het is wel handig voor als je heel precies wilt werken. Je kunt alleen niet in één keer heel je lippen 'inkleuren', daarvoor moet je wel een paar keer opnieuw lipgloss op de applicator doen.


De substantie van de lipgloss is niet te dik en ook niet te dun. Het smeert fijn uit. Hier op mijn hand kun je goed zien hoe gepigmenteerd de gloss is. Ik was eerlijk gezegd best verbaasd over de pigmentatie, want meestal zijn lipglossjes niet zo goed gepigmenteerd, maar deze is verrassend goed! 


Hier heb ik de lipgloss op mijn lippen. Hiervoor moest ik wel een aantal keren over mijn lippen heengaan zodat er overal lipgloss zat. Zoals ik al zei smeert hij heel fijn uit en hij plakt ook helemaal niet. Pluspunt! Ik vind het wel een heel mooi kleurtje met die kleine roze glittertjes. De lipgloss heeft ook een lekker geurtje. 


Wel een nadeel is dat hij niet zo lang bleef zitten. Na een uurtje ging ik eten en toen was hij er zo goed als af. Je zag wel nog een paar glittertjes op mijn lippen zitten.
Deze lipgloss van Fogan Cosmetics is voor maar €0,99 te koop bij TopOfTheShelf. Voor dit geld vind ik het een hele goed lipgloss. Hij smeert fijn, plakt niet en heeft een mooie lichtroze kleur.
Ben je van plan iets te bestellen in de webshop? Gebruik dan deze kortingscode voor een korting van €2,50 op het totaalbedrag: piinkdiscount. (bij een minimale bestelwaarde van €12,50)

Wat vinden jullie van deze lipgloss? 


8 opmerkingen:

  1. Mooie kleur en leuke prijs dat je dan wat vaker je lippen moet bijwerken is dan niet zo erg :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor die prijs vind ik het nog niet zo erg dat het na een uurtje eraf gaat als je gaat eten. Mooie kleur heeft die.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleur is erg mooi! Dat ie niet zo goed blijft zitten nemen we dan maar voor lief ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, erg leuk kleurtje! Erg goedkope prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur en shine!

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen