donderdag 3 april 2014

GRATIS Miss Dior Blooming Bouquet sample


De parfums van Dior zien er altijd zo ontzettend mooi uit. Ze zijn allemaal een beetje in dezelfde stijl en hebben vaak een strikje. Zo ook Miss Dior Blooming Bouquet. De parfums zien er altijd heel vrolijk, girly en chique uit en dan heb ik ook gelijk zin in de zomer. Blooming Bouquet heeft ook een mooie roze kleur. Zelf heb ik nog geen parfum van Dior, maar ik zou er wel graag een willen. Bij de Douglas kun je nu een sample ophalen van Miss Dior Blooming Bouquet. Super handig om uit te proberen, want je wilt natuurlijk wel dat je de geur lekker vind en niet dat het na een paar keer gebruiken toch niet helemaal jou ding is.
Benieuwd naar deze parfum? Lees dan snel verder!

Wat zegt Dior zelf over de parfum? 
''De nieuwe frisheid van Miss Dior, Miss Dior Blooming Bouquet is een explosie van nieuwe sensualiteit in een bloemige, stralende lente omgeving.
De fruitige topnoten worden gedomineerd door Italiaanse Mandarijn, gecombineerd met het florale hart van Pioenroos en als finishing touch omhuld Witte Musk op een delicate manier deze voorjaarsgeur. Een geur die de spirit van Miss Dior belichaamt in een sprankelende, frisse compositie, voor een stijlvolle jonge vrouw, zowel gedurfd als verleidelijk en is een uitzonderlijke combinatie tussen Couture en Parfum.''



Hier kun je een waardebon uitprinten:
https://data.douglas.nl/hybr/newsletter/waardebon_31maart.html?eCircle_cc=&eCircle_mid=700368242&eCircle_rid=7162102827

Gaan jullie een sample ophalen? 


2 opmerkingen:

  1. Oehlala. Lijkt me een heerlijke geur! Ik durf dat eigenlijk nooit, zo een bon inleveren bij een winkel, al helemaal niet als ik er niks koop haha.

    BeantwoordenVerwijderen