woensdag 2 april 2014

Filmpje: Unboxing Top Of The Shelf


De webshop van Quirine, www.topoftheshelf.nl, is een webshop waar je allemaal leuke make-up producten, nagellakschappen, een zelfgemaakte hoesjes en sieraden kunt kopen. Ik mocht een aantal producten ontvangen om te reviewen voor mijn blog. Super leuk! Ik sta altijd open voor dit soort samenwerkingen :). Vandaag ga ik het pakketje unboxen en zo kunnen jullie zien wat ik allemaal heb gekregen en waar je een review van kan verwachten. Ik weet nog niet precies wanneer de reviews online komen, maar ik denk over 1 à 2 weken, want ik moet wel goed de tijd nemen om iets te testen en ik heb het best druk met school.

Wat vinden jullie van de producten?


3 opmerkingen:

  1. wat een leuke aankopen heb je gedaan, ben benieuwd naar de lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je deze producten mag gaan uitproberen van Top Of The Shelf! Ik ken de merken zelf allebei nog niet, dus ik ben benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen