dinsdag 1 april 2014

Victoria's Secret body mists voor maar €10 bij Etos!


Af en toe kijk ik in folders van de Kruidvat en Etos, maar eigenlijk bijna nooit. Wij krijgen thuis nooit folders, want het is gewoon pure papierverspilling. Daarom kijk ik soms gewoon op internet in de folders! Zo zag ik in de Etos ineens staan dat alle Victoria's Secret body mists maar 10 euro zijn! Koopje natuurlijk! Op Schiphol kosten ze 13 euro en dit is de enige plek waar een Victoria's Secret zit. Ik wist trouwens helemaal niet dat de Etos de body mists verkocht! Echt heel leuk :). Ik heb op schiphol drie body mists (Sheer Love, Midnight Dare en Mango Temptation) gekocht voor 30 euro een paar weken geleden. Ze ruiken echt heerlijk!
Ik weet niet of ik zelf van deze actie ga profiteren, maar ik denk het niet. Ik heb er al drie en die moet ik eerst maar eens opmaken ;). Maar ik weet zeker dat jullie dit wel een hele interessante actie vinden. 
Wees er wel snel bij, want op=op!

Wisten jullie dat de Etos VS body mists verkocht? 

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ook nog nooit VS gezien bij Etos! Ga maar eens op zoek haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha jij hebt er ook al 3 staan :D ze zijn ook zo verleidelijk he, zeker met een actie.. hmmmm love spell is zo yummy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ga ik binnenkort maar eens naar Etos:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb vandaag ook love spell gehaald. Zeker erg lekker! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen