vrijdag 21 maart 2014

Review: Essence Longlasting Lipstick - #07 Natural Beauty


In mijn shoplog van vorige week zagen jullie deze lipstick van essence al voorbij komen: #07 Natural Beauty. Toen ik bij de Kruidvat was heb ik een paar nieuwe producten gekocht van Essence en vandaag ga ik deze mooie roze lipstick voor jullie reviewen. Ik hou zelf niet van felgekleurde lippen overdag naar school, maar nude kleuren en roze tinten vind ik wel heel gaaf! Daarom viel deze lipstick mij ook op, want het heeft een hele mooie roze kleur die bijna dezelfde kleur als mijn lippen heeft, alleen dan net wat lichter. Like! 
Benieuwd wat ik van deze lipstick vind? Lees dan snel verder!

Deze sticker geeft goed de kleur weer van de lipstick! De kleur doet zijn naam wel eer aan, want een 'natural beauty' is het zeker. Het is echt een 'my lips but better' kleurtje, want de kleur is net iets meer roze dan je eigen lippen en je lippen zien er net wat stralender uit.  De verpakking van de lipstick vind ik heel chique. De lipstick ziet er niet goedkoop uit door de mat zwarte verpakking. Daar houd ik van! Leuk dat het logo van essence op de dop staat en ook op de lipstick zelf. Ook het roze randje ziet er leuk uit. Helemaal zwart is ook zo zwart.


Dit zijn mijn lippen zonder lipstick of een ander lipproduct erop. Mijn lippen zijn van zichzelf al een beetje lichtroze, maar ik vind het niet fijn om niets op mijn lippen te hebben. Dan voelen ze altijd zo droog aan: we want lipstick! 


Hier heb ik de lipstick aangebracht. Zoals je ziet geeft de lipstick een mooi, fris roze kleurtje af (op de foto lijkt hij iets donkerder roze). Erg mooi voor overdag! De lipstick brengt heel fijn aan en je hoeft niet hard te drukken. Hij is lekker romig en zacht en je hoeft maar een paar keer over je lippen te gaan om een goede dekking te krijgen. Het is een creamy lipstick en dat betekent dat hij geen shimmer of een metallic glansje bevat. Creamy lipsticks zijn altijd mijn favoriet, want een metallic glans vind ik niet mooi en shimmer vind ik persoonlijk mooier bij een lipgloss. Op mijn lippen is het niet een matte lipstick maar ook geen lipstick die heel erg glanst. Hij heeft een subtiele glans en dit ziet er heel natuurlijk uit!


Jep, ik ben verkocht! Wat een mooie lipstick zeg! Het is echt de perfecte lipstick voor overdag en in de lente/zomer. Na het aanbrengen voelen mijn lippen ook heel zacht en soepel aan. Heel fijn, want het is niet fijn als een lipstick heel droog aanvoelt. Essence zegt dat de lipsticks urenlang blijven zitten, maar bij mij bleef hij niet heel lang zitten. Hooguit een paar uur. Ik vind het op zich niet echt storend, want even bijstiften is zo gebeurd. 

Wat vinden jullie van deze lipstick? 

17 opmerkingen:

  1. Mooie lipstick! Niet te opvallend maar wel een mooie zachte roze tint, i like!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kleur. Bij mij is ie alleen wat donkerder echt raar :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooi subtiel kleurtje, niet te opvallen, super voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook, hij is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kleurtje, ik heb hem ook!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze gebruik ik bijna elke dag het is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lipstick zeg! Ik vind sowieso de Long Lasting Lipsticks van Essence erg fijn :) Wat zijn je foto's trouwens mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, so pretty! Staat je heel erg goed zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje! Ik vind de lipsticks van essence erg fijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kleur heb ik ook ;-) Met ehh nog zo'n stuk of vijf andere kleurtjes, haha! Ik ben fan van de Long Lasting Lipsticks van Essence. Ik vind deze kleur je heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb deze ook en ben er gek op! Hij staat je erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleur! Ik heb laatst van deze lijn de Love Me kleur gekocht, ben ik ook helemaal weg van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow wat een mooie kleur en foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb hier 2 lippenstiften van ik geloof uit me hoofd 'coral' en 'cotton candy'
    Zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen