woensdag 5 februari 2014

Who Looks Better: Blake Lively VS Jennifer Hudson


Af en toe plaats ik een artikel met een 'battle' tussen twee celebrities die dezelfde jurk of kleding droegen. Elke keer kijk ik bij wie de kleding het mooist staat, of het mooist gecombineerd heeft. De vorige keer was de battle tussen Shania Twain en Hayden Panettiere. Als je benieuwd bent wie er heeft gewonnen, klik dan hier. Vandaag heb ik weer een battle voor jullie. Deze keer is het de beurt aan Blake Lively en Jennifer Hudson! Ze droegen allebei een zwart jurkje. 
Benieuwd wie er heeft gewonnen? Lees dan snel verder!

Blake Lively en Jennifer Hudson dragen allebei dezelfde jurk van Victoria Beckham. Het is een mooi zwart peplum jurkje. Ik vind het echt een super gaaf jurkje! In zo'n jurk zie ik mijzelf ook wel lopen. Het is wel toevallig dat Blake en Jennifer allebei dezelfde pose hebben.  


Blake Lively heeft echt een prachtig figuur en die komt in een peplum jurkje natuurlijk nog mooier uit. Deze past echt perfect bij haar! Ze heeft de accessoires rustig gehouden: alleen een paar ringen en oorbellen. Wat ik ook heel leuk vind is dat ze het zwarte jurkje heeft gecombineerd met pumps die een blauwe neus hebben. Dan zit er toch wat kleur in de outfit! Ik vind het mooi. Het haar zit opgestoken en dat past ook wel bij deze outfit. 


Ik vind de jurk bij Jennifer Hudson ook mooi staan, maar ik zou niet kiezen voor een zwart jurkje als je een donkere huidskleur hebt. De zwarte lak pumps vind ik wel heel mooi. Ik vind het wel jammer dat ze een zwarte panty heeft aangedaan. Dat maakt de outfit weer net iets te zwart. Zonder de panty kun je de zwarte pumps ook beter zien. Wat de accessoires betreft heeft ze een paar armbanden, ringen en oorbellen in.

En dan nu de vraag: Wie heeft er gewonnen?
Zeker weten Blake Lively! Bij haar past de jurk veel beter en haar figuur komt er heel mooi in uit. Ook de blauwe pumps zien er gaaf uit. Bij Jennifer lijkt het net alsof ze naar een begrafenis gaat. Het klinkt misschien een beetje gemeen, maar zo zie ik het wel. Zonder panty zou de outfit zoveel mooier zijn!

Wie heeft er gewonnen volgens jullie?


7 opmerkingen:

  1. Ik vind ook dat de jurk beter bij Blake staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat de jurk ook beter staat bij Blake! Ik vind het bij Jennifer jammer dat het jurkje zo wegvalt tegen haar eigen huidskleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jurk staat haar inderdaad mooier, ik denk dat dat ook door de huidskleur komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blake Lively staat de jurk inderdaad mooier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga toch voor Jennifer Hudson!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind Blake Lively er ook mooier mee staan :)

    ~ Hannelore

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blake! Maar kben super biased.. she's SO gorgeous..

    BeantwoordenVerwijderen