dinsdag 11 februari 2014

Review: The Body Shop Born Lippy™ Strawberry lip balm


Laatst ging ik even in mijn make-up stash kijken en toen zag ik ineens deze lip balm van de Body Shop: Born Lippy Strawberry Lip Balm. Ik heb hem al een tijdje geleden gekocht toen ik in Londen was, maar ik heb hem nog niet heel veel gebruikt. Tja, hoe zou dat nou komen? Misschien heb ik dan toch te veel lipproducten, oeps? Ik vind het wel raar dat ik hem niet vaak gebruik, want dit is echt een lippen balsem voor mij: felroze en een heerlijke zoete aardbeien geur. Ik ga natuurlijk nog niet alles verklappen, want dat kun je zometeen lezen.Vandaag ga ik deze lip balm voor jullie reviewen!
Benieuwd wat ik van deze lip balm vind? Lees dan snel verder! 

Wat zegt The Body Shop over deze lip balm?
''Verzorg je lippen en geef ze tegelijk ook een vleugje glans en kleur met deze Born Lippy™. Een vochtregulerende glossy lippenbalsem voor zachte, gladde lippen om te zoenen. Ideaal voor onderweg! Met de zomers zoete geur van aardbei.''

De verpakking ziet er gewoon normaal uit. Ik vind het leuk dat hij doorzichtig is, want dan kun je zien hoe fel de kleur is. Lekker roze! Ik houd ervan :). Ook de dop vind ik leuk. Het enige nadeel aan deze verpakking is dat het product vrij diep in het potje zit. Als je dan met je vingers wat lippen balsem wilt pakken zit het vaak ook onder je nagels. Mensen met lange nagels begrijpen wel wat ik bedoel... Ook is het misschien niet heel hygiënisch dat je met je vingers in het potje moet, maar ik heb hier niet zoveel problemen mee!


De substantie is heel romig en zacht. Het aanbrengen gaat ook fijn en je lippen voelen daarna heerlijk zacht aan. De lippen balsem ziet er in het potje heel fel uit, maar op je lippen heeft hij niet echt een kleur. Logisch natuurlijk, want het is geen lipstick of lipgloss. Toch hebben je lippen wel een subtiel roze tintje. I like it! 


Ik ben fan van deze lip balm! Hij is heerlijk zacht en romig en dan heb ik het nog niet eens over de geur. De geur is super zoet en ruikt naar aardbei. Heel lekker! Ook als het product op je lippen zit ruik je de geur nog goed. Wat ik wel jammer vind aan deze lip balm is dat hij niet zo lang blijft zitten, hooguit 2 uur.
De exacte prijs van de strawberry lip balm weet ik niet meer, maar volgens mij heb ik er in Londen rond de 2 pond voor betaald. Het is een leuk cadeautje om te geven (en te krijgen natuurlijk!) en voor Valentijnsdag is dit zeker ook een leuk idee!

Hebben jullie al een Born Lippy lip balm? 

6 opmerkingen: