woensdag 12 februari 2014

Nail art: Valentine's Day Love ♡


Het is alweer bijna Valentijn en daarom heb ik een nail art gemaakt met dit thema: Valentine's Day Love ♡! Vorig jaar heb ik ook Valentijns nail art gemaakt, als je deze wilt bekijken kun je hier klikken. Ook voor deze nail art heb ik gebruik gemaakt van roze kleuren, want dat vind ik dé kleur voor Valentijnsdag :). Ook konden de hartjes ook niet ontbreken, want dit is toch het symbool van Valentijnsdag? De nail art is niet heel moeilijk om te maken en ook geschikt voor kortere nagels.
Benieuwd hoe ik dit heb gemaakt? Kijk dan snel verder!

Wat heb je nodig? 
* Base coat
* Witte lak
* 2 verschillende roze lakjes
* Tape (plakband kan ook, maar ik vind dit niet fijn werken)
* Dotting tool
* Top coat



Hoe maak je het? 
1. Breng als eerste een base coat aan op je nagels. Lak je nagels daarna met de witte lak en laat ze goed drogen. Zorg er echt voor dat ze goed droog zijn, want anders trek je de nagellak eraf met de tape en dat willen we natuurlijk niet. Ik heb mijn nagels een hele dag laten drogen. Vouw dan een stukje tape en knip hierin een half hartje. Als je hem openmaakt is het een heel hartje geworden!


2. Plak een stukje tape op je nagel en druk deze goed aan. Je kunt ook al je nagels al voorzien van tape, maar hier heb ik dat niet gedaan. Laat wel één nagel over voor de tekst. 


3. Breng wat nagellak aan op het hartje en haal voorzichtig het tape van je nagel af. Ik heb gekozen om 2 kleuren roze te gebruiken, maar je kunt ook maar een kleur gebruiken of een hele andere kleur. Het kan allemaal!


4. Doe een beetje roze nagellak op aluminiumfolie en dip hierin de dotting tool. door de 'stippen' kun je de letters maken. Begin bij de nagelriemen met de letters 'L' en 'O'. 


5. Maak ook de letters 'V' en 'E' op dezelfde manier als bij stap 4. Met de dotting tool heb ik ook de randjes van de hartjes wat 'scherper' gemaakt zodat het er wat netter uitziet. Als laatste breng je een top coat aan en je nail art is klaar! :D


Om de hartjes te maken kun je ook gewoon een grote dottingtool gebruiken, maar ik vond het wel handig om het met tape te doen. Plakband heb ik ook geprobeerd, maar dit werkte niet echt fijn.

Wat vinden jullie van deze roze nail art? 


14 opmerkingen:

  1. Wat leuk en creatief gedaan! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim gedaan om die hartjes zo te tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan, heel mooi en perfect voor valentijsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute! De LOVE is goed gelukt zeg, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nail-art! En wat slim bedacht om zo die hartjes te maken! Ik ben altijd heel erg aan priegelen met een dottingdool maar dit is echt veel handiger!! Ik ga ook zoiets maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah so cute!! dat heb je echt heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaaah wat een ontzettend leuke nagels! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow dat heb je onwijs gaaf gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan!
    Ik volg je nu via Bloglovin :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen