zaterdag 8 februari 2014

8 Do It Yourself Fails


Ik vind het altijd heel leuk om iets te maken, bijvoorbeeld een nail art, cupcakes of iets randoms. Soms heb ik dan dat ik een DIY aan het maken ben (of iets aan het bakken ben) en dat het helemaal mislukt. Op het filmpje of op de foto´s ziet er heel makkelijk uit, maar in het echt blijkt het toch best moeilijk te zijn. Dat is natuurlijk heel vervelend. Ik kan daar echt niet tegen! Bedenk je wel dat je niet de enige bent die dit heeft. Als je dit artikel hebt gezien zul je vast inzien dat iets niet altijd goed kan gaan en dat je zeker niet de enige bent. Vandaag laat ik een paar do it yourself bloopers zien! 
Benieuwd naar meer? Kijk dan snel verder!

Dit is wel een hele erge fail! Het hadden kiwi's met een chocolade laagje moeten zijn, maar daar lijkt het dus echt totaal niet op. 


De Kit-kat M&M taart is op dit moment heel populair. Ik wil ook een keer zo'n taart maken! Allen is deze kit-kat m&m taart een beetje mislukt. Hij zal vast wel lekker zijn geweest, maar hij ziet er niet heel mooi uit. 


Deze kleine konijntjes (volgens mij zijn het broodjes) zien er op de foto super schattig uit, maar wanneer je ze zelf maakt zien ze er ineens iets minder schattig uit.. oeps.


Wie kent ze niet: cookie monster cupcakes! Ik wil ze ook een keer gaan maken, maar toen ik dit zag eigenlijk niet meer. Deze cakejes lijken écht op een monster. Dat was nou ook weer niet de bedoeling!


Deze DIY kom ik altijd heel vaak tegen op het internet. Het het ziet er altijd heel simpel uit, maar degene die dit heeft gemaakt heeft wel een klein beetje gefaald.


Deze haaien cupcakes zien er heel gaaf uit. Wanneer je ze zelf maakt zien ze er niet helemaal uit zoals gepland. Toch vind ik ze niet heel lelijk, maar de cupcakes van op de foto zien er wel veel mooier uit.


Hoe leuk zien deze cupcakes in de vorm van een ijsje eruit?! Dit vind ik eigenlijk een super leuk idee! Misschien ga ik het ook wel een keer maken. Je moet alleen wel opletten dat het beslag niet te veel rijst zoals je hier ziet. 


Ik vind zo'n schilderij met uitgelopen waskrijtjes er altijd zo gaaf uitzien! Degene die dit maakte heeft er wel een rommeltje van gemaakt zeg.


Zoals je ziet gaan er ook vaak dingen fout bij het maken van een DIY! Het is heel vaak zo dat iets op de foto er super mooi uitziet, maar als je het dan zelf maakt is het totaal anders.

Wat vinden jullie de grootste 'fail'?

9 opmerkingen:

  1. Hahah, deze dingen zijn altijd zo leuk om te zien! Nailed it~

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha inderdaad! Heb het ook gezien en telkens moet ik er hard op om lachen, te perfect maar wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, tja, volgens mij ligt het ook aan hoe ze de diy uitvoerden, haha. Leuk artikel !
    Liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiii ik wou op je reactie op min blog reageren maar die staan op moderen klik ik op verwijderen-.- maar ja lijkt me leuk! En bedankt dt je me artikel leuk vind ik ga volgen xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, geeft niet hoor! Dat heb ik ook heel vaak gehad..... xd

      Verwijderen