dinsdag 14 januari 2014

Inspiratie: Random Pictures ♡


Vandaag heb ik weer een inspiratie artikel voor jullie! Ik kom vaak op weheartit.com, want hier vind je heel veel leuke plaatjes en foto's van bijna alles wat je maar kunt bedenken. Vaak type ik als zoekwoord in 'Random' en dan komen er gewoon allemaal random foto's. Je ziet vaak zoveel verschillende dingen dat je uren zoet bent met foto's bekijken. Ik hou ervan! Vandaag ga ik een paar foto's en plaatjes laten zien die ik mooi vind en graag met jullie wil delen.
Benieuwd naar meer? Kijk dan snel verder!

Let's get started!


Als eerste deze foto. Het is eigenlijk een foto met heel veel kaarten van verschillende steden. Ik zou nog zo graag een keertje naar New York willen gaan! Ik ben wel al in Parijs en Londen geweest.


Aah, ik wil zo graag nog een keertje naar Londen! Het is echt een geweldige stad. Hier zie je de Big Ben! 


Deze foto vind ik zo mooi! Hij zal vast wel gefotoshopt zijn, maar toch. De paarse lucht is echt pretty!


Love this picture! Ik wil ook graag een keer zo'n foto maken :).


Dit lijkt een beetje op zo'n sterren projector! 


Dit lijkt een beetje op een sterretje, maar ik weet niet of het ook echt zo is. Het is in ieder geval wel een mooie foto.


Baby Lips! Ik heb de eerste en de vierde. Lees hier de review.


Kan ik dit misschien bestellen voor het ontbijt? Yumyumm. Een lekkere smoothie, fruit en pancakes!


Ik blijf deze Volkswagen busjes leuk vinden! 


Herkennen jullie deze film? Het is Monsters&Co. Ik vond hem altijd geweldig!


Hoe leuk is het als je lichtjes boven je bed hebt hangen met foto's?! Ik heb wel roosjesverlichting boven mijn bed hangen :).


Deze bloemen vind ik altijd zo mooi! Ze doen mij echt denken aan de lente en aan vakantie. Geen idee waarom, haha.


Ik hou er echt van om naar ballonnen te kijken (alleen als ze knappen vind ik het iets minder leuk!). Ze zien er altijd zo feestelijk en gezellig uit. 


Dit soort foto's vind ik ook prachtig! 


Allemaal kleine plaatjes die (bijna) allemaal bij mij passen! Zie je op het bovenste plaatje 'pretty little liars' staan? Dat is mijn favoriete serie! 

Wat vinden jullie van dit soort inspiratie artikelen? 

3 opmerkingen: