maandag 13 januari 2014

Top 10 meest bekeken artikelen op PiinkBeautyPrincess


Ik blog nu al bijna 1,5 jaar en in die tijd zijn er al heel veel artikelen online gekomen (en ook filmpjes!). Vandaag ga ik jullie de top 10 meest bekeken artikelen laten zien op PiinkBeautyPrincess. Dit doe ik zodat je ook wat oudere artikelen kunt lezen, want die zijn natuurlijk ook leuk! Misschien is het ook handig om te weten voor je eigen blog (als je die hebt). Zo weet je een beetje wat voor artikelen er veel bekeken worden en kun je je blog aantrekkelijker maken voor lezers. De twee meiden die hier op de foto staan zijn Ashley Benson en Lucy Hale van de serie Pretty Little Liars (mijn favoriete serie)!
Benieuwd naar meer? Lees dan snel verder!

Ik begin met nummer tien en eindig met nummer een. Ben je al benieuwd wat nummer een is? Ook zet ik erbij hoe vaak het artikel is bekeken.

10. Shoplog: Ebay
In deze shoplog kocht ik vooral veel DIY spulletjes. Zoals draadjes om macrame bracelets te maken en studs in verschillende vormen en kleuren (sterretjes, driehoekjes). Ook kocht ik een aantal Ipod touch 4 hoesjes!
163 keer bekeken



Dit vond ik altijd een heel leuk artikel om te schrijven, want heel vaak zie je beroemde mensen met dikke lagen make-up op en veel mensen realiseren zich dat niet. Echter, celebs zien er heel anders uit zonder make-up! In dit artikel zie een paar beroemde mensen zonder make-up en met make-up.
201 keer bekeken

http://piinkbeautyprincess.blogspot.nl/2012/08/celebrities-without-make-up.html

Dit was één van mijn eerste nail arts, en ik was er ontzettend trots op! Hier maakte ik 'vintage' bloemetjes. Op dit artikel kreeg ik ook best veel reacties, vergeleken met mijn andere artikelen in die tijd. 
256 keer bekeken


Ik had heel veel dingen gekocht op Ebay en in deze post liet ik alles zien. Ik kocht voornamelijk sieraden, maar ook horloges, zonnebrillen en haaraccessoires. Ik merk dat Ebay artikelen heel goed worden bekeken!
259 keer bekeken


Soms plaats ik een artikel over een sample die je kunt ophalen bij de Douglas of kunt aanvragen op internet. Deze artikelen worden nooit zo heel vaak bekeken, maar deze over een sample van Vichy Idéalia BB cream wel! Het is mij nog steeds echt een raadsel waarom...
282 keer bekeken

Bij de Action kocht ik een bakmix om chocolade macarons te maken. In de review liet ik een aantal stappen zien die je moest verrichten. Uiteindelijk vond ik de macarons wel heel lekker, maar ze leken niet echt op macarons. Het beslag was heel dun en daardoor kreeg je geen mooie rondjes. 
298 keer bekeken



Dit was mijn eerste artikel over Ebay. Hier liet ik zien wat er allemaal onderweg was naar mij! In de shoplog (die van nummer 1) heb ik alles binnen gekregen en staat alles op de foto. 
303 keer bekeken


Yeah, nog een nail art! Ik maakte een nail art met de Engelse vlag. Toen was het hip om kleding te dragen met de Amerikaanse of Engelse vlag. Ik vond deze nail art best goed gelukt!
394 keer bekeken


Oeh, we komen bijna bij nummer 1, maar eerst nog nummer 2! Een tijdje geleden schreef ik een artikel over kleine tattoos. Het is nog steeds best een grote hype om een kleine tattoo te nemen. Ik zou er later ook graag een willen!
525 keer bekeken


Het meest bekeken artikel is een DIY hoe je een horloge kleiner kunt maken! Ik moet zeggen dat ik ook wel verwacht had dat deze veel bekeken zou worden, want heel veel mensen hebben een horloge en die moet misschien ook klein gemaakt worden. Bij de juwelier is het altijd best prijzig om dat te laten doen. 
1654 keer bekeken!


Dit waren ze alle tien! Zoals je ziet worden Ebay artikelen het meest bekeken. Nail arts worden ook best vaak bekeken. 

Welk artikel vinden jullie het leukst van deze top 10? 

5 opmerkingen:

  1. wow je eerste artikel is wel heeel erg vaak bekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien zeg! Mijn twee meest bekeken artikelen zin 2488x, 1177x bekeken en degene daarna ook maar een keer of 300

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al je artikelen al gelezen haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! DIY zijn altijd leuk!
    Ik volg je nu, terug volgen ?
    www.livelifewithbeauty.blogspot.nl
    x

    BeantwoordenVerwijderen