maandag 9 december 2013

Music Of The Moment #3


De laatste keer dat ik een 'Music Of The Moment' artikel heb geplaatst is alweer een tijdje geleden, dus ik vond het weer eens tijd worden! Muziek luisteren is gewoon heel fijn en je kunt er soms heel rustig van worden (of juist heel druk). Ik vind het altijd fijn om muziek te luisteren als ik op de computer zit of dingen voor mijn blog aan het doen ben. Sommige liedjes die ik op dit moment vaak luister zijn al wat ouder, maar er zitten er ook een paar bij die echt pas net uit zijn. Misschien ken je er een paar nog niet en vind je ze wel leuk!
Benieuwd naar meer? Lees dan snel verder!


J'me Tire - MaƮtre Gims
Ik heb echt een zwak voor Franse liedjes, want op de een of andere manier raken ze mij wel (ook al begrijp ik er vrij weinig van, Fransen praten zooo snel). In tegenstelling tot Nederlandse liedjes vind ik Frans echt veel en veel leuker om naar te luisteren!



Hey Brother - Avicii
Bijna alles van Avicii vind ik leuk, maar Hey Brother beluister ik op dit moment het meest. Het is niet echt wat je van Avicii zou verwachten, maar de beat is wel heel gaaf!



Timber - Pitbull
Tja, wat moet ik hierover zeggen... echt een geweldig nummer om helemaal op los te gaan! Ke$ha maakt het liedje helemaal af. 



Neon Lights - Demi Lovato
Dit nummer van Demi Lovato heb ik nog niet zo lang geleden ontdekt, maar ik vind het wel een heel leuk nummer. De clip is ook heel gaaf met al die 'fluoserende' verf!  



Perfume - Britney Spears
Britney is ook weer BACK! Perfume is echt een heel leuk nummer! Hij blijft maar in mijn hoofd zitten.



The Monster - Eminem
Dit nummer ken ik al wel een tijdje, maar dat maakt niet dat hij niet leuk is, want dat is hij zeker! Vaak vind ik rap niet zo leuk, maar dit liedje is een soort van mix tussen rap en gewoon zang. I like!  



Zoals je ziet zijn het er best veel, haha. Maar ik wissel heel vaak van muziek, want als je een liedje heel vaak beluisterd is hij vaak niet meer zo leuk.

Welke nummers luisteren jullie op dit moment vaak? 



4 opmerkingen: