maandag 16 december 2013

Swatch: Essence colour&go nail polish - #142 Grey-t to be here


Een tijdje terug kocht ik, tijdens de 1+1 gratis actie van de Kruidvat, een aantal nagellakken van essence. Zo ook deze bijzondere grijze kleur: #142 Grey-t to be here. Ik ben dol op simpele kleurtjes met een subtiele shimmer (of flakies)! Grijs past overal bij, maar alleen grijs op je nagels is misschien een beetje saai. Daarom vond ik deze nagellak ook zo leuk, want in het zonlicht zie je heel mooi de gouden en roze shimmer. Vandaag ga ik hem voor jullie swatchen!
Benieuwd naar deze nagellak? Lees dan snel verder!

De flacon! Zoals gewoonlijk lekker simpel en met de dop in dezelfde kleur als de nagellak. Op deze foto kun je de shimmer een klein beetje zien, maar niet heel goed. 


Na het eerste laagje dekt de nagellak nog niet goed genoeg. Het lijkt wel alsof de nagellak mat is, hierdoor zie je de shimmer niet zo goed. Nee, 1 laagje is nog niet genoeg. 


Maar.... na het 2e laagje dekt hij wel volledig. Wauw, wat een glans! Hier op deze foto zie je de shimmer niet zo goed, maar in het zonlicht is het wel heel goed te zien.


Wat mij betreft is dit echt een heel mooi lakje. De kleur is simpel, maar toch ook bijzonder. Ook een leuke kleur voor bij een kerstjurkje of gewoon bij een spijkerbroek! Eigenlijk past hij gewoon overal bij. 
Grey-t to be here is voor €1,69 te koop bij de Kruidvat en Trekpleister. Zelf heb ik hem gekocht met 50% korting, dus betaalde ik maar €0,85. (koopje!)

Wat vinden jullie van dit nagellakje?

8 opmerkingen: