woensdag 27 november 2013

Shoplog: Kruidvat 1+1 gratis op alle make-up!


Woensdag las ik op een blog dat er alleen die avond een koopavond was in alle kruidvatfilialen! Ik ging er niet heen voor de koopavond, maar omdat er 1+1 gratis op ALLE make-up was! Tussen 17:00 en 20:00 kon je al je make-up kopen met 50% korting. Je kunt dus wel raden dat ik niet met lege handen thuis kwam! Samen met mijn moeder ben ik die avond door de kou (en regen) gefietst om wat make-upjes te kunnen scoren! Bovendien kreeg je nog Sinterklaas inpakpapier als je iets kocht. Ik dacht dat je gewoon maar 1 rol kreeg, maar je kreeg blijkbaar 1 rol per gekocht product. In totaal ben ik nu 8 rollen rijker. Ach, dan kan ik weer een paar jaar vooruit! 
Benieuwd wat ik allemaal heb gekocht? Lees dan snel verder!

Laat ik maar gelijk beginnen met mijn verslaving: nagellak. Ik kon het gewoon niet laten.. Deze 4 nagellakjes had ik nog niet en ze zagen er stuk voor stuk prachtig uit! Als eerste #142 grey-t to be here, een grijze/licht beige lak met een soort roze shimmer. Voor de feestdagen had ik ook nog een mooi lakje nodig dus #112 time for romance kwam goed van pas. Het is een bordeaux rode lak met glitters en flakies. Natuurlijk moest ik ook nog een mint kleurig lakje, want daarvan heb ik er maar een stuk of 5, lol. Hij is wel erg mooi en in de kleur #146 that's what I mint! Op de dop van de donkergroene nagellak, #159 the green & the grunge, stond 'colour of the year' dus die moest ik ook meenemen!

Prijs: €0,85 per stuk (zonder korting €1,69)


Al een paar weken geleden heb ik een wenkbrauwpotlood gekocht van essence. Ik wil wat meer met mijn wenkbrauwen gaan doen, maar omdat ik blonde wenkbrauwen heb is het best lastig om een goed potloodje te vinden. Dus heb ik een wenkbrauwgel gekocht. Hierdoor blijven je wenkbrauwen wat meer in vorm. 
Ook kocht ik nog een mascara, want die van mij is zo goed als op. Ik heb al een keer een 'get big! lashes' mascara van essence gehad en die vond ik eigenlijk best goed! Dit is de 'triple black' versie. 

Prijs: €1,00 (zonder korting €1,99)
Prijs: €1,20 (zonder korting €2,39)



Op bijna elke blog die ik lees kom ik wel deze stay matt lip cream tegen van essence! Ik heb hem in de kleur #01 velvet rose en wauw, wat is hij mooi! Als je hem op je lippen doet wordt hij mat en dat ziet er heel gaaf uit.
Als laatste kocht ik een essence quattro eyeshadow. Ik wil graag wat meer doen met oogschaduw, want oogschaduw aanbrengen heb ik nooit echt goed gekund. Ik heb voor een palletje met neutrale kleuren gekozen: #07 Over the taupe. 

Prijs: €1,00 (zonder korting €1,99)
Prijs: €1,50 (zonder korting €2,99)


In totaal was ik maar €8,05 kwijt. Ik ben erg blij met mijn aankoopjes en houd mijn blog goed in de gaten want er komen reviews en swatches aan van de producten!

Zijn jullie nog naar de 'koopavond' geweest? 

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel gekocht! Fijn zulke aanbiedingen! XO

    p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie spulletjes heb je gekocht, vooral de lakjes lijken mij erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een aantal leuke dingen van Essence gekocht! Vooral de lakjes zijn leuk. Bij ons was het een gekkenhuis die avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie aankopen. Vooral de lakjes zijn erg leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankopen heb je gedaan, ziet er allemaal heel goed uit. Echt gaaf zo een kortingsactie ik ben zelf niet geweest.

    BeantwoordenVerwijderen