zaterdag 16 november 2013

Gratis Valentino Valentina Eau de Parfum sample



Een paar dagen geleden plaatste ik ook al een artikel over een sample die je kunt ophalen bij de Douglas, maar ik kreeg nog een mailtje met een waardebon en dus maak ik er nog een artikel over! Deze keer is het een sample van een geur van Valentino: Valentina Eau de Parfum. Ik moet zeggen dat de flacon er geweldig uitziet, wauw! De pastelkleurige bloemetjes geven het een rustige en frisse uitstraling. Ik ben erg benieuwd hoe hij ruikt!
Benieuwd naar deze parfum? Lees dan snel verder!


Wat zegt Valentino zelf over de parfum? 
''Valentina is als een prachtig en verfijnd boeket bloemen. Jasmijn, tuberoos en oranjebloesem zijn gecombineerd met de frisheid van bergamot en een vleugje witte Alba truffel. Met noten van aardbei en een warme basis van cederhout en amber.''

Hier kun je de waardebon uitprinten:

9 opmerkingen: