maandag 2 september 2013

Inspiratie: Wallpapers


Vandaag een ander artikeltje dan anders! Namelijk over wallpapers, oftewel: Bureaublad achtergronden. Ik vind het altijd leuk om mijn achtergrond op te pimpen met een leuk plaatje of foto. Zo af en toe verander ik hem weer, want na een tijdje wordt je een achtergrond weer zat. Op de computer die beneden staat heb ik een foto van mijn drie konijntjes en op mijn eigen laptop heb ik een wallpaper die ik zometeen laat zien! Vaak zie ik altijd heel veel leuke plaatjes op bijvoorbeeld www.weheartit.com, maar die zijn dan altijd te klein. Ik ben op zoek gegaan naar leuke bureaublad achtergronden en ik heb een aantal hele leuke gevonden. Kijk vooral verder!

Als je een leuke bent tegengekomen kun je erop klikken zodat hij groter word. Dan kun je hem instellen als bureaublad achtergrond.


Dit is een hele vrolijke achtergrond met gras, een blauwe lucht met wolken en roze bloemetjes!


Deze heeft wat meer met beauty te maken. Ik vind hem erg mooi en origineel!


Dit is toch wel mijn favoriet! Je hebt niet veel make-up nodig, want je bent al mooi van jezelf!


Deze is heel erg kleurrijk! De oogmake-up vind ik heel mooi gedaan en de lipstick ziet er ook super uit.


Deze is wat lichter. Als je goed kijkt zie je ook hartjes!


Een vrij drukke achtergrond. De combinatie blauw en roze is erg leuk.


Tja, deze moest er gewoon bij! Hoe cute.


Deze achtergrond heb ik heel lang gehad. De bloemetjes van deze boom vind ik altijd zo leuk, haha.


Red lipstick! Hier hoef ik niet veel bij te vertellen.


Deze achtergrond heb ik nu! Ik vind hem wel leuk met al die kleine snoepjes!

Welke vinden jullie het leukst?

1 opmerking: