woensdag 4 september 2013

Filmpje: Shoplog Kruidvat & Lucardi


Ik ben weer terug van vakantie en ben weer even naar de stad gegaan! Het is altijd leuk om na je vakantie de nieuwe collecties te bekijken. Catrice en Essence hebben hun assortiment weer vernieuwd en ik ben even gaan kijken! Ik heb een aantal nagellakjes meegenomen, maar ik ga zeker weten nog meer halen, want ze hebben echt hele gave producten! Bij de Lucardi heb ik mijn cadeaubon uitgegeven die ik van een vriendin voor mijn verjaardig had gekregen. Uiteindelijk heb ik toch niet mijn action aankopen laten zien, want het is niet heel boeiend om te laten zien (alleen spulletjes voor mijn konijnen). Het is niet heel veel wat ik heb gekocht, eigenlijk gewoon heel weinig, maar toch wil ik het even laten zien!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? 

3 opmerkingen: