maandag 16 september 2013

Filmpje: Shoplog Turkije 2013



Het is alweer een paar weken geleden dat ik naar Turkije ben geweest, maar ik had nog steeds geen filmpje geüpload van mijn aankoopjes! Bij deze dus. Ik heb niet heel erg veel gekocht want we gingen door Turkije reizen met rugzakken en dan kun je niet zoveel meenemen. Het was in ieder geval een super leuke reis! Toch heb ik wel een aantal leuke dingetjes gekocht die ik graag aan jullie wil laten zien! In het filmpje staan alle prijzen in Turkse Lira's. Een Turkse Lira kun je ongeveer vergelijken met 40 cent (dat was ik vergeten te vertellen in het filmpje).

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!




3 opmerkingen:

  1. leuk filmpje en wat een leuke spulletjes heb je gekocht en wat is het allemaal toch spot goedkoop daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke dingen gekocht en ook een leuk filmpje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje. Leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen