woensdag 2 oktober 2013

GRATIS PUPA Lasting Color Nagellak!


Van dit soort acties word ik altijd blij. Je kunt nu een gratis PUPA Lasting Color Nagellak  krijgen! Hoe leuk is dat?! Ik ben zelf nog niet zo bekend met Pupa, alhoewel ik mij net bedenk dat ik vroeger een keer een oogschaduwkitje van Pupa heb gekregen van, jawel, Sinterklaas. Haha! Verder heb ik eigenlijk niks van Pupa. Maar daar gaat verandering in komen!
Benieuwd naar deze actie? Lees dan snel verder!

 Pupa Nagellak lasting color:
- Extra glanzende kleuren
- Intensieve kleur in een beweging
- Blijft lang zitten
- Snel droog
- Handig formaat van 5 ml
- Perfecte applicatie door middel van ronde borstel


Als je ook een nagellakje wilt kun je de pagina liken van PUPA en er eentje ophalen in een winkel bij jou in de buurt.

Via deze link kun je de pagina liken:
https://www.facebook.com/PupaNL/app_609568015730587

Als je dat hebt gedaan kun je zelf kiezen waar je de nagellak wilt ophalen. Er is altijd wel een winkel bij jou in de buurt (denk ik).

Wat vinden jullie van deze actie?

1 opmerking: