zaterdag 14 september 2013

Muntkettingen bij Lucardi ♡


In mijn laatste shoplog kon je al zien dat ik wat bij de Lucardi had gekocht. Namelijk deze muntkettingen! Ik had nog een cadeaubon, dus die kon ik mooi gebruiken. Al heel lang wilde ik een muntketting. Het liefst van Mi Moneda, maar dat vond ik dan weer net wat te duur. Je betaald bijna 80 euro voor alleen de ketting (zonder munthouder en munten). Altijd als ik in de stad ben ga ik even langs de Lucardi en vaak zag ik muntkettingen hangen. Op een gegeven moment heb ik een muntketting samengesteld en ik ben er super blij mee! Er was ook 50% korting op al deze artikelen (volgens mij is dat altijd al geweest). 
Benieuwd naar de muntketting die ik heb samengesteld? Kijk dan snel verder!


Wat heb ik gekocht? 
♡ grote rosé gouden munthouder met strassteentjes - €2,50
♡ kleine zilveren munthouder - €2,00
♡ kleine rosé gouden munt met een fatima hand en een man (kom even niet op de naam..) - €2,00
♡ grote zilveren munt in het zilver met een liggende boeddha en een andere boeddha - €2,50
♡ rosé gouden ketting - €4,50 

Een mooie ketting voor maar €13,50! 


Bij de Lucardi kun je ook andere muntkettingen kopen, maar die zijn duurder en ook van betere kwaliteit. Die ik nu heb valt onder de categorie 'Bijoux'. De kleuren die ik heb gekozen zijn rosé goud en zilver, want dat vind ik heel erg mooi bij elkaar staan. Je hebt ook gouden munten en munthouders, maar goud is toch niet helemaal mijn smaak.


Je kunt steeds verschillende munten in de munthouders doen. Ik heb nu 2 munten gekocht, maar je kunt er ook meer kopen en afwisselen. Dat is het leuke aan dit soort dingen, want je kunt iets naar je eigen smaak samenstellen!

De ketting heb ik nog niet zo heel lang dus ik kan ook niet zeggen of hij snel verkleurd. Ik hoop natuurlijk van niet! Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee. Misschien ga ik ook nog andere munten kopen :).

Hebben jullie al zo een soort ketting? 

3 opmerkingen: