vrijdag 5 juli 2013

Review: Miss Sporty Clubbing Colours Quickdry Nail Polish


Vandaag heb ik een review van een aantal lakjes van Miss Sporty! Een paar dagen geleden ontving ik een heel leuk pakketje van Coty Beauty met wat beauty producten. Klik hier om de unboxing video te zien. Ook deze leuke nagellakjes van Miss Sporty zaten er in: nr. 463, nr. 461, nr. 462 en nr. 465. Het zijn allemaal nagellakjes van de Chubbing Colours 'collectie' die super vrolijk zijn: blauw, rood/oranje, roze en paars. Ik was heel erg benieuwd naar de dekking, want met Miss Sporty weet je het nooit. Soms dekken ze heel goed en soms dekken ze juist totaal niet goed. De flesjes zien er in ieder geval heel leuk uit.  
Benieuwd naar deze vrolijke nagellakjes?

Nummer 463
Dit is een heel mooi blauw kleurtje, een beetje turquoise. Het lakje dekt na één laag nog niet heel goed, maar ook niet slecht. Met een tweede laagje ziet hij er echt prachtig uit! Ik hou wel van dit soort kleuren. Lekker zomers!



Nummer 461
Dit rood/oranje lakje is super fel! Meestal hou ik niet zo van rood, maar als het echt fel rood is vind ik het wel heel mooi. Ook dit nagellakje dekt bijna in één laagje, maar met twee ziet het er toch net wat mooier uit.


Nummer 462
Dit nagellakje heeft een hele bijzondere kleur. Het is niet echt roze, maar ook niet rood: een mengelmoes! Ik vind de kleur echt super mooi! Mijn vader vond het ook een mooie kleur, haha. Dit lakje dekt niet in één laagje, maar wel in twee.


Nummer 465
Dit paarse lakje heeft een hele waterige substantie. Je hebt maar liefst drie laagjes nodig om de kleur dekkend te krijgen! Maar het resultaat mag er zijn: een prachtig paars lakje die heel mooi glanst.


Al de kleuren drogen erg snel na een eerste laagje, maar na een tweede laagje drogen ze wel wat minder snel. Alle lakjes dekken in 2 laagjes, behalve de paarse, die dekt in drie laagjes en ze glanzen allemaal heel mooi. De roze kleur heb ik nu al drie dagen op en hij zit nog steeds heel mooi. Ik heb zelfs nog geen één chip. Het kwastje is ook heel erg fijn om mee te werken. Hij is best dik en zo kun je dus in één keer je nagel lakken. Misschien is dat niet voor iedereen handig, maar als je lange en brede nagels hebt is dit heel erg fijn.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo fan was van de nagellakjes van Miss Sporty, maar deze vind ik toch wel heel erg mooi!
De nagellakjes zijn te koop voor €1,99 bij o.a. Etos en DA. Lekker budgetproof dus!

Wat vinden jullie van de nagellakjes? 


7 opmerkingen: