donderdag 4 juli 2013

Inspiratie: Small tattoos


Vandaag heb ik weer een inspiratie artikeltje voor jullie! Deze keer laat ik wat foto's zien van kleine tattoo's. Vroeger vond ik tattoo's altijd maar eng, raar en lelijk. Ik vond het altijd voor van die stoere mannen die helemaal onder de tattoo's zaten, verschrikkelijk. Maar de laatste tijd kom ik steeds meer mooie tattoo's tegen op internet. Meestal zijn ze heel klein, maar sommige ook wel wat groter dan een paar centimeter! In je nek, aan de binnenkant van je arm of pols vind ik het leukst om een tattoo te hebben. Nou ben ik pas 14 dus ik ga écht nog geen tattoo laten zetten, maar kijken naar mooie tattoo's kan altijd, toch! 
Benieuwd naar meer? 


Daar gaan we dan!


Als eerste deze zwaluw tattoo's! Ik vind ze echt super gaaf. Ze zijn ook niet zo groot en je kan natuurlijk zelf bepalen hoeveel zwaluwtjes je neemt!



Dan deze dromenvanger tattoo. Ik vind het er heel leuk uitzien, maar zou hem zelf nooit nemen. Hij is toch wel een beetje groot, maar wel heel mooi.


Éen woordje op bijvoorbeeld je pols of aan de binnenkant van je vinger vind ik ook heel tof! Niet te opvallend, maar wel heel uniek als je een woord kiest die bij jou past.


Een klein kruisje is ook heel mooi. Niet helemaal mijn smaak, maar toch ziet het er wel leuk uit. 


Ankers zijn op dit moment ook weer helemaal in! Zo bij je heup is heel leuk als je een bikini aan hebt en achter je oor vind ik er mooi uitzien.


Infinity! Je ziet het echt overal: op shirts, ringen, armbanden, kettingen en dus ook tattoo's! I like.


Peace, love, music!


Dit is een infinity teken met een hartje er doorheen. Ziet er erg leuk uit zo op je pols!

Wat vinden jullie van kleine tattoo's? 

4 opmerkingen:

  1. Leuk, ik vind kleine tattoos wel mooi maar zou zelf liever toch wel wat groter willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze wel mooi al zou ik het zelf nooit doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het mooi heb zelf een kleine op mijn schouderblad.

    Ps: nog bedankt voor je comment en volg je nu ook.

    BeantwoordenVerwijderen