zaterdag 22 juni 2013

Toetsweek


Jaja, het is weer zover. De toetsweek! En ook ik moet eraan geloven. Aanstaande maandag begint de toetsweek bij ons en deze gaat door t/m maandag. Dat zijn dus 6 dagen. Elke dag heb ik 2 toetsen behalve op maandag en dinsdag, dan heb ik er maar 1. In de toetsweek moet ik hard leren voor allemaal (stomme) vakken. Gelukkig ben ik dan wel vaak om 11:30 of 12:15 klaar met de toetsen en heb ik ruim de tijd om voor de volgende dag leren! Nou sta ik helemaal niet slecht voor alles hoor, maar ik vind het toch belangrijk dat je wel gewoon je best doet. Het zou zonde zijn dat alleen door de toetsweek je cijfers helemaal omlaag gaan!
Tijdens de toetsweek heb ik dus bijna geen tijd om aan mijn blog te werken.. Daarom zullen er in deze week weinig artikels of filmpjes komen. Het is niet anders! Misschien komt er af en toe een persbericht, maar ik kan niets beloven. Ik vind het zelf ook heel erg jammer want ik vind mijn blog veel en veel leuker dan school!
Daarna komt er natuurlijk wel weer elke dag een artikel!

Hebben jullie ook toetsweek (of al gehad)?

2 opmerkingen:

  1. Succes! Ik heb geen toetsweken meer maar tentamenweken :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes ik heb van woensdag tot dinsdag toetsweek. 4 dagen dus. maar dan wel elke dah 2 of 3 toetsen :(

    BeantwoordenVerwijderen