maandag 24 juni 2013

Filmpje: DIY Starbucks pennenbakjes


I love starbucks! Ze hebben er super veel lekkere warme drankjes, love it! Toen ik met mijn vader in Londen was gingen we natuurlijk ook even langs de Starbucks, want naar Londen gaan zonder een Starbucks te bezoeken kan gewoon niet. Toen heb ik onze bekers meegenomen naar het hotel en helemaal omgespoeld zodat ik ze als decoratie kon gebruiken op mijn kamer. En een paar dagen geleden kwam er een heel gaaf idee naar boven! Namelijk de bekers gebruiken als pennenbakjes. Ik had ook nog een pennenbakje liggen die ik niet meer zo mooi vond omdat ik hij niet bij de kleur van mijn kamer pastte. Dus heb ik daar ook een Starbucks pennenbakje van gemaakt. Het is heel makkelijk om te maken en het ziet er onwijs leuk uit op je bureau!

Wat vinden jullie van deze DIY?



3 opmerkingen:

  1. zier er echt super leuk uit. Leuke outro maar je zei 1x .com inplaats van .nl misschien moet je die even bewerken??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt. Ik vond het niet zo erg, want je kan ook met .com op mijn blog komen!

      Verwijderen