vrijdag 14 juni 2013

Inspiratie: Zomer Hairstyles


Vandaag heb ik een heel nieuw artikel voor jullie. Er is namelijk een nieuwe 'rubriek' bijgekomen op PiinkBeautyPrincess: Inspiratie! Ik vind het altijd heel leuk om op www.weheartit.com te kijken voor inspiratie over bijvoorbeeld haar, make-up, nail art, fashion. En vandaag begin ik met leuke zomerse hairstyles. De zomer is nu eindelijk echt begonnen in Nederland en is het dus tijd voor de luchtige kapsels! Persoonlijk vind ik het het altijd zo knap als je heel goed haren kunt doen. Jammer dat ik (stom) krulhaar heb dat heel erg pluist.... Ik ga niet alleen foto's laten zien van leuke zomerkapsels maar ik vertel er ook wat bij. Dat vind ik toch net wat leuker!
Benieuwd naar super leuke zomerse kapsels? 




Deze vlecht op je hoofd met een knot vind ik er heel tof uitzien! Heerlijk voor op het strand.


Deze zomer zijn de bandana's weer helemaal in. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden, maar met een knot vind ik het bij sommigen wel heel leuk staan!


Dit is echt een van mijn favorieten, wauw! Echt prachtig. Een hele simpele zijvlecht met 'messy' hair. Die leuke bloemetjes maken het zo vrolijk en girly, love it.


Deze vind ik ook heel mooi: een mooie invlecht van achteren met krullen eronder! De bloemetjes maken het helemaal af.


Een messy knot doet het altijd goed!


Ik heb de waterval vlecht (of de waterfall braid) altijd al heel erg mooi gevonden. Het is niet heel moeilijk om te maken, maar het ziet er wel heel mooi uit! Zeker met die strik aan het einde, wauw!


Dit vind ik echt zo'n kapsel voor naar een bruiloft! Een vlecht aan de zijkant en aan het einde een rommelige knot. Het losse plukje haar aan de voorkant staat er heel leuk bij.


Een heel leuk idee deze knot. Gewoon een strakke knot met vlechtjes eromheen!


Een fishtail braid, oftewel een visgraatvlecht, doet het altijd goed! Ik vind het altijd heel leuk staan als het over een schouder valt en een beetje losjes is. 

Wat vinden jullie van deze zomerse hairstyles? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten