zaterdag 9 februari 2013

Cute pictures #6

 
Wat gaat de tijd toch snel! Het is alweer heel lang geleden toen ik voor het laatst een 'Cute pictures' online heb gezet, dus het werd weer eens tijd voor een flinke dosis cuteness! Aangezien ik heel erg van nail arts hou heb ik nu een 'cute pictures' met als ontwerp nail art! Ik vind het zelf altijd heel erg leuk om mijn nagels te lakken en nieuwe designs te bedenken en ontwerpen. Af en toe kijk ik eens op www.weheartit.com om leuke nail art foto's op te zoeken. Heel vaak kom ik dan hele schattige ontwerpen tegen van bijvoorbeeld cartoons of gewoon leuke hartjes. Het leek mij leuk om een paar cute nail arts te laten zien!
Benieuwd naar meer?

Hier komen ze :)
 



 
 
 
POOH, Tijgertje, Knorretje en Igor blijven gewoon super schattig!
 


Misschien een leuke nail art voor Valentijnsdag!?

 
 
Hihi, madagascar, wie kent ze niet?



Cupcakes zijn niet alleen heel lekker, maar ook gewoon heel cute!

 
 
En natuurlijk nog onze gamemaatjes: Angry birds. Ze kijken misschien wel boos, maar toch!

 

Sponge bob is eigenlijk gewoon een schreeuwlelijk, maar nu ziet hij er wel lief uit, toch?!

 
 
Meestal loopt Tom achter Jerry aan, maar nu zijn ze wel heel aardig tegen elkaar!



Pickachu, ik kies jou! Hoe vaak hebben we dit wel niet gezien op tv...




Hello Kitty blijft een leuke lieve kat!

 

Het is misschien al lang Kerstmis geweest, maar de rendieren blijven lief!

 
 
Kleine Pinguïns, lief! 
 


 
Welke foto vinden jullie het aller cutest?
 


2 opmerkingen: