maandag 11 februari 2013

Shoplog: Essence & Catrice

 
Nu Catrice en Essence allebei hun assortiment gaan vernieuwen moet er dus plaats gemaakt worden voor de nieuwe producten. Dit betekent dan ook dat alle 'oude' producten in de uitverkoopbakken worden gedaan. En ik heb een paar hele mooie producten weten te bemachtigen voor weinig! Ik zal je zeker aanraden om nog even te gaan kijken bij het Kruidvat of de Trekpleister om nog een paar mooie producten te scoren voor een prikkie, want er zijn veel producten die weggaan voor maar 1 euro!
Benieuwd naar mijn aankopen?

Van de Limited Edition Fantasia van Essence heb ik een mooi lakje gekocht in een roze/oranje kleur met lichte shimmer: #02 Queen Of My Cloud Castle Ik vond het wel een heel apart lakje die je niet gauw ziet! En omdat hij van een Limited Edition is kon ik hem gewoon niet laten liggen!

Prijs: 1 euro

 
In het schap van Catrice viel mijn oog op dit mooie blauwe lakje: #875 It's All I Can Blue. Ik heb de kleur nu op mijn nagels en hij is werkelijk prachtig! Gewoon lekker blauw zonder shimmer erin, love it! Nu er 50% korting was kon ik hem gewoon niet laten staan... Binnenkort komt hier nog een review van!

Prijs: 1,35 euro

 
Er waren ook heel veel uitverkoopbakken met make-up producten erin. Veel van de producten waren helemaal vies en al opengemaakt, maar deze mooie lipglossjes waren nog helemaal mooi! De ene kleur is heel lichtroze: #150 Candyfornication en de andere kleur is een beetje paars/rood: #120 Berry Good Ik vind de lipglossjes van Catrice heel erg fijn dus ik dacht gelijk: meenemen!

Prijs: 1 euro

 
Als laatste zag ik deze Skin Finish compact powder van Catrice in de kortingsbak liggen. Eerst vond ik hem er nogal donker uitzien maar na even geswatched te hebben was het gewoon mijn kleur. Op veel blogs heb ik gelezen dat hij heel erg fijn is en ik twijfelde dus ook geen moment: gewoon kopen! Het is #050 Caramel Beige
 
Prijs: 1 euro
 
 
Hebben jullie nog wat moois uit de kortingsbakken kunnen vissen?
 
 

4 opmerkingen:

  1. Nog even wachten tot de winkels op gaan, maar ik ga rennen naar Kruidvat zo meteen! ;) Super leuke aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die skin finisch van Catrice is erg fijn heb hem zelf ook al een tijdje en ik heb gelukkig nog een lakje uit de Fantasia lijn van Essence kunnen bemachtigen. Voor de rest lag er eigenlijk niks tussen wat mij aansprak.

    BeantwoordenVerwijderen