donderdag 20 december 2012

Cute pictures #5

 

Het is alweer een hele lange tijd geleden dat ik voor het laatst een 'cute pictures' poste, maar ik heb er weer één! En een hele leuke, al zeg ik het zelf. Misschien kon je het al een beetje aan het plaatje zien. Deze keer gaat het over disney! Ik vind disney nog steeds helemaal geweldig! Ookal ben ik 14: 'Je bent nooit te oud voor Disney!'
Het is een stukje uit je jeugd, want als je een film keek was het meestal van Disney, toch? Soms waren het zielige films en in andere zat weer veel humor.
Benieuwd naar allemaal schattige plaatjes van Disney?




Pooh is een hele inspiratiebron en ook super schattig!



 
''Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten'' - Stitch


Ookal is Dombo een beetje een rare naam, (geen idee waarom ze hem zo genoemd hebben!), het is wel een schatje!




Wall-e is misschien wel een robot, maar robots kunnen ook schattig zijn hoor!



Lijkt jou het ook niet leuk om aan zo'n grote beer te slingeren net als mowglie?





Het is mijn nichtjes weleens overkomen dat ze 'iets' te veel zeep in het bad hadden gedaan. Je raad het al: Het bad stroomde over en de hele badkamer was één schuimfestijn! Het zag er trouwens wel heel leuk uit, haha!



Kan jij het zien? Dit is Peter pan met zijn vrienden in de lucht!


Mickey en Minnie Mouse blijven gewoon schattig om naar te kijken.


Ik vind bambi een hele zielige film, maar bambi is wel onwijs cute!






De Disneyparade blijft mooi om naar te kijken.


Stitch blijft een raar figuur, maar wat kan hij toch schattig praten. Het is echt heel grappig als je stitch probeert na te doen!

 

Zouden jullie vaker zoiets schattigs willen zien? :)
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten