vrijdag 21 december 2012

I ♥ UGGS!

 
Nu het winter is worden de dikke jassen, mutsen, wanten, sjaals en natuurlijk de laarzen uit de kast getrokken. Voor mij is het altijd super moeilijk om leuke laarzen te vinden. Dit komt omdat ik nog kindermaat hebt (jaja, kleine voetjes!) en de meeste kinderlaarzen zijn gewoon kinderachtig... Maar 2 jaar geleden ben ik begonnen met dragen van uggs en ik zal eerlijk zeggen: Ik kan niet meer zonder ze! Dit zijn ook zo'n beetje de enige laarzen die ik mooi vind en die ook pas! Ik weet nog heel goed wat mijn eerste paar was en hoe blij ik daarmee was!
Kijk verder voor allemaal leuke uggs!

Mijn eerste paar uggs was de Classic Cardy Grey en ze zaten heerlijk! Ik was er dan ook super blij mee!


Ik heb nu de Classic Short Grey. Deze heb ik vorig jaar gekocht en zijn nog steeds heel mooi. Bij mij blijven uggs mooier dan gewone leren laarzen!


Dit jaar wil ik weer nieuwe kopen, maar het zo moeilijk kiezen! Ze hebben namelijk een nieuw model: Mini Bailey Button. Dit is de kortere verse van de Bailey Button!
Ik vind deze echt heel leuk, maar er zijn zoveel kleuren waar je uit kan kiezen....

Hier een paar leuke uggies!

 
Classic Short Exotic (zebra) - Deze uggs zijn misschien een beetje too much, maar ze zijn wel origineel en tijgerprint is nog best hip! Je hebt deze in de soorten: Zebra, Zebra/Deep aqua en Cheetah


 
Mini Bailey Button - Ik had al gezegd dat de Mini Bailey Buttons nieuw waren. Ik vind ze leuker dan de gewone bailey button, want bij de normale gaat de flap heel snel hangen en dat ziet er nogal raar uit. Je hebt deze in de kleuren: Deep aqua, Grey, Dove Blue, Cornsilk, Rose Clay, Black, Chestnut, Chocolate en Sand.
 

 
Bailey Bow (black) - Wat hou ik toch van deze uggs! Normale zwarte Uggs vind ik een beetje sloffig en saai staan, maar met deze super schattige strikjes achterop vind ik ze veel mooier! Zwart past ook overal bij. Je hebt deze in de kleuren: Black, Blue sky, Cerise en Petunia.
 


Bailey Button (Aruba Blue) - Zoals ik al zei vind ik de Bailey buttons niet geweldig, maar deze kleur is wel heel mooi en origineel. Zelf zou ik ze niet zo snel gaan kopen, want ze passen natuurlijk bij weinig kleding. Maar ze zien er wel super gaaf uit!
Je hebt deze in de kleuren: Provence, Chestnut, Aruba Blue, Chardonnay, Navy, Sand, Chocolat, Black en Grey.

 
Classic Mini (Navy) - Deze uggs vind ik ook zo mooi! Ze passen bij heel veel kleding, want ze zijn een beetje 'spijker blauw'. Meestal draag ik ook spijker dus dat is mooi. Ze passen ook heel leuk bij een legging. Wel jammer is dat ze deze niet in kindermaten hebben.. Je hebt deze in de kleuren: Chestnut, Navy, Black, Chocolat, Grey en Sand.
 


Classic Short Sparkles - Tja, je houdt er van of je houdt er niet van! Ik hou van glitters dus ik vind ze wel wat hebben! Ze zijn heel leuk voor de feestdagen en voor feestjes, maar voor overdag zou ik ze ook niet zo snel aantrekken. Je hebt deze in de kleuren: Holiday Shimmer, Deco Blue, Autumn, Silver, Ruby Red, Blue en Black.


Heb jij uggs en welke vind jij het mooist?


2 opmerkingen:

  1. De mini bailey button vind ik het leukste! Want zebraprint of mintgroene uggs zijn een beetje overdreven vind ik! En je kan ze minder goed combineren! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die met de strikjes vind ik nog wel leuk, persoonlijk hou ik niet zo van uggs, want ik heb grote voeten en dan staat het een beetje lomp. :)

    BeantwoordenVerwijderen