vrijdag 6 februari 2015

Review: 2B Nail polish - Glitter silver en Deep red pearly


Een paar dagen voor kerst kreeg ik ineens een heel leuk pakketje binnen van 2B cosmetics en Park Avenue. Super leuk natuurlijk! Er zaten een aantal mooie make-upproducten bij, waaronder deze twee nagellakjes: deep red pearly en glitter silver. De lakjes deden mij gelijk aan kerst denken, want rood + glitters = kerst (1 en 1 is twee!). Jammer genoeg had ik te weinig tijd om deze nagellakjes voor kerst te laten zien, maar anders had ik dat natuurlijk gedaan. Het is één rood nagellakje met een lichte gouden shimmer en een zilveren glitter top coat. Ze zien er allebei heel mooi uit, dus laten we hopen dat ze goed gepigmenteerd zijn en lang blijven zitten!
Benieuwd naar de nagellakjes? Kijk dan snel verder!

Ziet de kleur er niet prachtig uit?! Echt een mooie, rode kleur die zich toch weet te onderscheiden van andere rode nagellakken. Als je goed kijkt is het niet een creamy rood lakje, maar meer een lakje met shimmer. Deze shimmer zie je echter niet heel goed terugkomen op je nagels, maar het geeft wel een mooie glow. Het flesje vind ik wel erg mooi. Gewoon lekker simpel, houd ik van. De roze letters vind ik dan weer wat minder, want het is een rode lak, maar dit is de kleur van het merk, dus dan is het vrij logisch. Er zit ook best veel nagellak in: 9,5 ml.


Hier heb ik één laagje aangebracht. Zoals je ziet dekt hij redelijk goed! Als je het eerste laagje iets dikker doet kan hij ook gewoon in een keer dekken. Dit is zeker niet verkeerd! Sorry trouwens voor de onwijs korte nagels. Ze breken continu af en ik weet al waardoor het komt: mijn geliefde nagelverhardener van essence is op, snel een nieuwe halen dus!


Hier heb ik twee laagjes aangebracht. Nu dekt hij volledig. Ik vind de glans ook echt prachtig! Je ziet de shimmer eigenlijk helemaal niet, maar je merkt wel dat deze nagellak veel meer glans heeft dan een andere rode nagellak. Zelf vind ik dit mooier! Ik hou wel van glimmende nagels. Mat is ook leuk, maar een rode nagellak met glans is mooier.


De zilveren glitter nagellak ziet er ook lekker feestelijk uit! Ik was ook erg blij dat ik deze had gekregen, want ik had nog helemaal geen zilveren top coat. Shame on me, ik weet het. Wat bij mij altijd de belangrijkste vraag is bij een glitter top coat, is of hij goed dekt. Vaak dekken top coats toch niet helemaal optimaal en dat is jammer. Laten we kijken of dat bij deze ook het geval is, of juist niet natuurlijk.


Je zult vast niet geloven wat ik nu ga zeggen, maar deze foto is gemaakt toen ik één laagje van de glitter top coat had aangebracht. Ja, hij dekt echt super, super, super goed! Ik ben blij verrast. Je zou bijna denken dat het een gewone nagellak was, want hij dekt zo goed! Je ziet bijna de rode kleur niet meer. Ik denk dat als je nog een laagje aanbrengt je nagels helemaal vol met glitters zitten. De glitters schitteren ook heel mooi in het licht. Heel gaaf.


De kwastjes van de nagellakken van 2B cosmetics vind ik erg fijn. Ze zijn breder dan de gemiddelde nagellakkwastjes, maar zeker niet té breed. Voor sommigen is dit misschien wat minder fijn, maar als je lange (en/of brede) nagels hebt is dit heel handig. Je kunt zo sneller en gelijkmatiger de lak verspreiden over je nagels. Alleen als het kwastje te breed is kun je misschien uitschieten. Met top coats vind ik het sowieso altijd fijn als het kwastje breed is, want dan kun je in één veeg je nagels lakken zonder dat je nail art geruïneerd wordt.


Voor mij zijn deze twee nagellakjes echt een aanwinst voor mijn collectie, want ze zijn allebei erg mooi en goed gepigmenteerd. Niet alleen individueel, maar ook als combinatie passen ze perfect bij elkaar. Jammer dat ik het artikel niet voor kerst online kon zetten, maar anders had ik je echt aangeraden om deze twee te kopen! Met kerst heb ik ze ook gedragen en daarna ook nog een paar keer. Het komt niet vaak voor dat ik een lakje vaak draag, maar deze twee wel. De droogtijd is normaal, maar niet super. Ik vond dat ze nog best lang nodig hadden om te drogen. Dat is dan wel jammer. Met de glitter top coat blijft het wel rond de 3 dagen zitten. Niet heel lang, maar zeker niet te kort. Deep red pearly kost €3,50 en Glitter silver €3,95. Leuke prijsjes voor deze nagellakken! 

Wat vinden jullie van deze nagellakjes? 

2 opmerkingen: